tirsdag 16. mars 2010

Føler meg innestengt av SNØEN......



















Vi er sååååå ned snødde her på Nordmøre nå atte.. Skjønner ikke når våren skal greie å bryte gjennom... men HÅPER den gjør det snart.. men i mens får jeg kose meg i sofakroken med puter, pledd og frustrerte! :)




















SNØ SNØ SNØ...



















Se på all den snøen.. Snøen er langt over vinduskarmene, og ved inngangspartiet er det så masse snø at den begynner å komme over og inn på svalgangen...













Ser dere inngangspartiet vårt??? HAHA... Jeg vil ha VÅR NÅÅÅÅÅÅ!! :)
Er det så masse snø hos dere??

Ha en fortsatt fin kveld!

7 kommentarer:

  1. Jammen bra du er innesnødd i ei vakker "bu" da...:-)

    SvarSlett
  2. Bokstavelig talt. he he herlighet. Det siste bilde slår alle. Du får bruke dagen til å lage deg et vakker skilt med " se opp for takras" ;)

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Føler meg innesnødd jeg også,men har ikke helt så mye snø som dere...
    Koselig bilde fra stua :)
    Fin hytte dere har!

    Ha en fortsatt fin uke,håper det våres SNART!!!

    Klem Siw

    SvarSlett
  4. Oioioi! Så mykje snø! Og eg som trudde at me på Vestlandet var hardt råka. Det var me altså ikkje. Så utruleg koseligt det var ute hos deg, sjølv med snø. Eg likte hengelykta di :)

    SvarSlett
  5. UFF...Ja,slik har vi det her og....
    Men,våren er på veg....snart:)Eg trur☺Hehe☺
    Må berre prøve og kose oss likavel!
    Kjempe koseleg i di stue og på uteplassen din såg eg mange I LIKE detaljar☺
    Godklem frå Astrid♥

    SvarSlett
  6. Oi, da ja her var det mye snø, da er det godt en kan kose seg inne med en gostol og pledd.
    Men, nå må da snart våren våre her, jeg håper iallefall det-

    ha en fin uke og god helg.
    Klem fra Eli

    SvarSlett
  7. fione bilder, der var myyye snø ja hehe :)

    begynner hjelpe seg litt her i sør da men jeg vil ha vår NÅÅÅÅ :)))))

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)