søndag 14. mars 2010

Noen bilder fra hytta..




















Da har vi hatt vår første overnatting på hytta..
Den er ikke helt ferdig enda, men vi håper på at den blir ferdig til påske..Mangler kjøkken dører, litt småtteri på badet.. Men vi har kost oss for det :)


















Gutta mine er godt fornøyde.. en skikkelig kose helg ble det :)

















Stuekroken :)


















Spisestueplassen! Med den herlige STORE lyskronen som jeg fikk til bursdagen min av mamma og pappa!
Den er fra Nordal! Herlig ikke sant??
Her skal vi kose oss med mange herlige middager og spill kvelder :)





















Et barskap ble også med opp på hytta.. Brukes også som ekstra kjøkkenbenk :)

I sommer skal hele hytta bli beiset i en grå/brun tone innvendig (Sånn at den ser litt gammel ut), og dører og karmer bli hvite.. Klarer ikke den trehvite fargen vetdu :)

Da er det en travel uke i vente :)
Vi snakkes!

16 kommentarer:

  1. Åååå, for ei utrolig koselig hytte. Kunne godt vært der i påska ja. Må legge ut flere bilder etterhvert!:) Skjønner det med trehvitt ja, fy og fy, hehe:))

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så flott og hyggelig hytte! Så fint for dine søte små å kunne vokse opp med egen hytte. Har full forståelse angående trehvit.....
    Ha en fin uke

    SvarSlett
  3. Så heldig dere er som har egen hytte:)) Må være så herlig å ha sitt eget lille feriested:))

    Gleder meg til å få se flere bilder fra hytta:))

    Det er foresten en liten give away inne på bloggen min:))

    klem fra

    AnnElin/ Fru Rosas Hjem

    SvarSlett
  4. Flott hytte. Vi bygga vår hytte for en del år siden og holder på å beise/male innvendig. Stua har vi ikke turt å begynne med enda...enormt med arbeid...og begynner en, så må en nesten fullføre.

    Blir sikkert knallkoselig påske på dere i den nye hytta:)

    SvarSlett
  5. Fin hytte:-)
    Du bruker de til å skjære på ja! Jeg tenkte det gikk an.... det er jo for noe de laget dem i porselen en gang i tiden:-D
    Fin dag!
    Kristin

    SvarSlett
  6. Så flott der er! :) Forstår godt at påska blir ekstra kjekk å glede seg til!

    Ynskjer deg ei fin fin veke!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  7. Hei, hei!
    Tenkte det var på tide at jeg la igjen en liten hilsen her, for jeg er innom støtt og stadig :) Du har et nydelig hjem! Ser flott ut i hytten også! :)

    Ha en god uke!

    SvarSlett
  8. For ei koseleg hytte! Skikkelig kul hyttestil :)

    SvarSlett
  9. WOOOOOW!WOOOW!Så heldig dykk er da!Berre sååå lekker hytta og allereie mange fine detaljar☺
    Ja,dette vert kos♥
    Takker for gode ord♥
    Klem frå AStrid☺

    SvarSlett
  10. Så koselig med første overnatting på hytta! Dere får det jo så fint der. Det å få sette sitt eget preg på hytta er den viktigste oppgaven fremover. Heldige dere som kan kose dere der i påsken. :) Supertøft med den bardisken/kjøkkenbenken, og lampen din... Me like!

    Ønsker deg en flott uke, min venn!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  11. Hei!

    Så koselig blogg du har - la meg til som følger jeg ;) Gratulerer med første natt på hytta. Er igrunn ganske deilig med egen hytte.
    Lekker innredning dere har, både hjemme og på hytta. Gleder meg til å se mer fremover!

    Klem NinaB ♥

    SvarSlett
  12. aaahh, så fint Solveig! :) kjæmpe kosela stuå va!! Gle m max t å bli m dit, da ska åss kos åss store å små! <3
    Tru faktisk denj e likæns så min na korgstoln :)
    Va knaill fin lyskronå!
    å så gøttj m ettj bilde tå gromgutænj attåt :)
    Klæms Ina!

    SvarSlett
  13. Så koselig hytte!!!tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg:)Jeg kommer nok innom deg igjen:)

    SvarSlett
  14. For en flott hytte :) Ahh hytte står høyt på ønskelisten min også når jeg blir "voksen" hehe ;) Herlig blogg med superflotte og vakre bilder :) Dette kan jeg like :)

    Ha en fin tirsdag videre :)

    Klem Karina

    SvarSlett
  15. For ei flott hytte dere har :))
    Skjønner godt at dere koser dere der :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  16. Utrolig kult barskap! Så lurt å bruke kombinert som utvidelse av kjøkkenet;-)

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)