onsdag 10. mars 2010

Setter pris på...


















..alle de herlige kommentarene.. og er veldig fornøyd når jeg ser på telleren min de siste dagene! Over 1060 besøkende bare på noen få dager! Jeg trodde ikke at det var så mange som var innom her.. Så det var overraskende!! :)


På bilde ser dere GOD stolen min med den gamle kassen som fotskammel :) Er så glad i den gamle kassen :)


















Bilde fra stua i dag tidlig :) Så herlig med rolig start på dagen, med tente lys og frokost sammen med små guttene mine! :)



















Bilde tatt på tur inn til stuen :)













Uti gangen har jeg satt den gamle skuffen, hentet noen bøker hos mamma og pappa, og litt stasj så ble det da litt annerledes .. Alltid deilig med noen forandringer :)
Muggen fikk jeg til jul et år, og den herlige lysestaken kjøpte jeg en gang jeg var på besøk hos min tante i Gjøvik :)

Nå skal jeg legge lillebror i sengen sin, og mammsn skal kose seg med en kopp kaffe og en titt rundt her hos min bloggvenner!

Ha en FIN ONSDAG!

9 kommentarer:

  1. Koselig stemning i stua di:) Ha en fortsatt fin fin dag selv om været er litt sånn passelig. Ekstra koselig med levende lys da:)

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det :) og nydelige bilder du har tatt... likte godstolen med krakken til - herlig :) Ønsker deg en strålende dag.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Såå koselig Solveig:))
    Klert du får beslk til din vakre blogg og hjem!!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. NIB er et populært sted, og det er mange som koser seg med bloggene der :))) Så det er ikke rart det tikker inn besøkende her, en vakker blogg som har jevnt med innlegg :)

    Koselig du har fått det etter ommøbleringen :) Ser kassen kommer til sin rett ja :) Kjempefin! Her bruker vi to kasser som skohyller i gangen ;) har skrudd dem opp på veggen :) ble stilig det og!

    Klem heidi.

    SvarSlett
  5. Forelsket meg i fotskammelen din jeg! Utrolig kul ide.. Den skal jeg huske på*

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Så koselig stue dere har!
    God helg til deg og dine.

    Klem Siw

    SvarSlett
  7. Hei..:)
    Satt å så på bloggen din, kjempe flott er den:) Så også at du bor i Surnadal, jeg er utflytta fra Bøfjorde til Trysil...;) Her driver jeg butikk sammen med samboeren min!! Koselig å treffe på folk fra sin egen hjemplass altså..;)
    Ha ei riktig god helg!!

    Klem Elin

    SvarSlett
  8. HEI♥
    Tusen takk gode og varme ord frå deg♥
    Vi har hatt ein dag med tårer,fine minner,latter og godt samhold♥
    Å du store mi tid for ei lekker stue eg skimtar her!
    Så utruleg mange detaljar som treff mitt hjerte!
    Ønskar gode deg ein fin kveld♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)