søndag 21. mars 2010

Prøvde meg på...

....noen sort, hvite bilder idag..
Må prøve å lære meg litt, i forhold til kameraet!
Men er ikke så flink!!
Så her kommer det noen sort, hvite bilder...





















Perleblomster på kjøkkenbordet!














Denne Zinkbaljen har faktisk min bestemor badet sine barn i..
Så herlig at jeg har fått den, og at den nå pryder stuen min som vedbalje :)













En gammel skodde og en vanlig glassflaske som er blitt til en lysestake.. Står inne i peisinnrammingen!

















Lysestaker..













Over ovnen i stua..














Detaljer fra lille badet..

Jeg har vært så heldig å vinne en toalett stickers av Hilde Heimdal.. Den tror jeg skal få pryde bade døren!

















Her sover min største prins.. Lille laffen ligger i sengen og venter på han :)


















Sov søtt min venn..:)


Det var et bilderas i sort, hvit :)

Ha en FIN SØNDAG mine venner!
Klem

8 kommentarer:

  1. Koselige bilder hos deg. Og stampen med ved var bare herlig !! Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  2. Du har det berre såååå fint(ja,har sagt det maaange gongar før:)
    Kjempe lekkert med det gamle vinduet!
    Tusen takk for så kjeke kommentar frå deg☺
    håper vi møtest på bloggtreff ein gong☺
    God søndag vidare,kjære gode deg♥
    KLem frå Astrid☺

    SvarSlett
  3. Flotte bilder av flotte rom og detaljar!
    Kjekt å variere farge på bilda, ein lærer når ein prøver på nye ting!

    Ha ei fin, ny veke!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  4. Stilige bilder i svarthvitt. Likte spesielt det med sengen. Flotte bilder du viser fra stua, likte så godt den stigen med pynt på. Flott!

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder, blir alltid en spesiell stemning med sort-hvitt.. Og en sånn zink-balje fikk jeg kjempelyst på:)

    SvarSlett
  6. Svart-kvitt bilder er kjempefint!... men mistar jo litt detaljar da ;-)
    Elskar stampen din! Er så koselig med ting som har kjent historie :D
    :o)

    SvarSlett
  7. Så fine bilder, og så gøy med zinkbalja som har gått i arv! Gøy med slike minner ☺

    SvarSlett
  8. Tusen takk for super hjelp med bordet! Det var veldig snilt av deg!
    Da skal jeg spore det opp!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)