torsdag 31. desember 2009

Snart nytt år..2010!!



Her er mine søte prinser!











En julepyntet stue!

(ps. plages med å laste ned bilder.. vet ikke hvordan jeg skal få fikset det.. så jeg tar bare de bildene som endelig dukker opp.. så det er grunnen til lite blogging i jula.. har masse fine bilder å vise, men..)

Har kost oss masse, sammen med famile og venner i jula. Spist masse god mat, trillet turer, rent akebrett, og bare slappet av.
Ikveld har vi hatt kveldsmat besøk. Det er så koselig å samles en gjeng i julen!

Godt nyttår ønskes fra oss i Svingen :)

1 kommentar:

  1. NYYYDELIGE prinsane dine er:)
    Kjempe kjedelig med dataproblemer:(
    Men,synest du viser masse fint uansett:)
    Vil ønske deg og dine ei flott feiring av det nye året:)
    Gleder meg til å følge deg videre i 2010:)
    godt nyttårsklem frå Astrid:)

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)