torsdag 10. desember 2009

På kjøkkenbenken



Kjøkkenbenk!










Endelig har jeg fått tak i de nydelige porselenskjærefjølene fra House doctor. Takket være SNILLE Christina fra LÅVEBUTIKKEN:)
De passet perfekt på min kjøkkenbenk!

















Denne GAMLE SLITTE vekten, fant jeg på bruktbutikken på Orkanger. Gammel lys lime farge på den! Er egentlig på utkik etter en annen gammel modell, kansje i LYS blå.. tiden får vise om jeg finner :)














En hylle på kjøkkene, med kjøkkenhånklær, gamle skåler, smørkopp og fil de fer kurv!

Har en del ønsker til jul :) Ønsker meg veldig et flueskap for å ha på kjøkkene..

Jeg har kjøpt meg en førjulsgave til meg selv også, en kirkestake fra house doctor som jeg venter på.. :)

Er det noen andre her ute som ønsker seg noe fint til JUL?

Klem fra Solveig

1 kommentar:

  1. Har sett på mange bilder hos deg nå. Du har det kjempefint! Håper du er fornøyd med julestrømpene fra meg. :)

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)