tirsdag 23. februar 2010

7 års ulykke????













Idag da SOLEN endelig titten inn i stuen vår.. ble vi veldig GLAD!
Det endte med at 4 åringen ble vel ivrig, å danset og huserte helt til det gikk helt galt... Huffa meg sier jeg bare.. På peisinnramming står kirkestaken og kaminespeilet.. I det Sandermann huserte, dundret han inni peisinrammingen så speilet og kirkestaken dundret i gulve!!
Men heldigvis gikk det BRA med gutten min og kirkestaken.. men speilet gikk i 1000 knas..! Håper bare lillevennen slipper 7 års ulykke!
Sånn ente det her hos oss da solen strømmet inn over stuegulvet!Ble veldig GLAD :)














Så da jeg var innom småtteriet for å få tak i nytt speil, kom jeg over disse søte skålene, skeiene, kjøkkenhånduken og skiltet fra IB Laursen..:) De måtte få bli med meg hjem.. Det OSER vår av disse syns jeg!













Ikveld skal vi ha jentekveld her hos meg, Jeg, Nina og Linda! Da skal skålene frem på bordet med masse av SNOP i! Gleder meg, det er så herlig med sånne kvelder, der man bare slapper av og koser seg sammen med venner!

Ha en fin Tirsdagskveld allesammen!¨
Klem fra SVINGEN!

10 kommentarer:

  1. Leit med speilet med skikkelig bra at ingen ble skada:)

    Skikkelig nydelige skåler og søte farger.

    Kos dere med snavel og skravvel:)

    SvarSlett
  2. Heldig at ingen ble skadet!
    Jeg er også alene her etter at husets herremann er dratt på hytta.Men det er godt å være for seg selv også da :-))

    Kos deg med jentekveld:-)

    SvarSlett
  3. Godt gutten er like hel...og ingen tro på 7 års ulykke...klems..

    SvarSlett
  4. Heia Solveig,d va kjæmpekosli i går kveld ja,vi må gjænta d en kveld,du ha d nå så kosli hjæm me dæ,så æ vil nå sje ræstn av huset ditt å æ da.
    Linda

    SvarSlett
  5. Hei! Bra at alt gjekk godt til slutt! Uhell skjer av og til, sånn er det berre med den saken! Og så ser det ut til at du fekk deg nokre godbitar ekstra ut av heile hendinga? ;)

    Ha ein fin fin onsdag!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  6. Kjedelig med speielen da:(
    Men syns ikke det oser så mye av vår ute iallefall...begynner å bli mektig lei av vinter:(

    Fine skåler da:))


    Håper du får en flott dag

    Hilsen AnnElin/ Fru Rosas Hjem

    SvarSlett
  7. Ja de va kjæmpe kosele, Linda.. du e velkåmma tebake når du mått ønsk de :)
    Ska få sjå ræstn tå huse å ja.. he æn dæl små prosjekt på gang.. men de bli :)

    Klæm Solveig

    SvarSlett
  8. Uff!!!Ikkje greit mep pynt som blir ødelagt,egentleg!Men,veldi greit at vennen ikkje skada seg!
    Så vart det litt i pluss og da☺
    Kjempe fine skålene☺Eg har liknande muffinsformer som eg skal lage blåbærmuffins i i dag☺
    Alltid koseleg med venner på besøk♥
    Ønskar deg ein fin onsdag♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  9. Ser det hele for meg.. er raske disse små..
    Godt det gikk bra.
    God helg til deg

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)