søndag 21. februar 2010

Søndagspussel :)



















Er så GLAD i denne kirkestaken! Har faktisk fått stått på samme plass, fra den kom i hus! Syns den passer så godt der den står inn mot stuen!


















Har koste meg hjemme idag, sammen med lillebror! Mannen i huset og storebror har vært på hytten og tatt det første strøket med lakk på gulvet..I år blir det hyttepåske! Gleder meg STOOORT!!

Herlig med sånne dager,der man kan gå rundt å sulle hjemme og lage noen nye stilleben! Her har jeg lagd et nytt stilleben i stuevinduet! Hva syns dere? Er ikke 100 % fornøyd :)
Men det gjorde seg med et kaminespeil i hvertfall! :)
Har også fått malt et skap og en liten hylle.. lagd bildevegg på soverommet ol.. Gleder meg til å få soverommet i orden! Da kommer det bilder!





















Her i kroken sitter jeg nå inntullet i et pledd og koser meg med OL og litt blogging!
Håper alle har hatt en herlig helg!

Ny uke med nye muligheter!
Klem Solveig!

5 kommentarer:

  1. Hei Solveig! Takk for gode ord og koseleg besøk! For ein flott blogg eg fann her! :) Nydelege bilder frå ein flott heim!

    Ynskjer deg ei flott veke, og legg meg til som følgjar!

    God klem frå Elin på Sunnmøre :)

    SvarSlett
  2. Hei Solveig!

    Jeg har en liten ting til deg på bloggen min...

    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Nydelig stake..Ønsker meg slik selv, har snart bursdag, så da håper jeg en slik kommer i hus...

    SvarSlett
  4. Så herleg!
    Slik dag skal eg ha i dag:)Mannen skal ha med barna til bestemora/oldemora:)Han har ein feriedag i dag.
    Sååå masse fint du viser..Likte alt eg:)
    Ser såååå lekkert ut hos deg!
    Å slik stake ønskar eg meg og!Dei er berre såååå fine:)
    Ønskar deg ein flotte mandag♥
    Takk for alltid gode ord♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  5. Nyyyyydelig lyststake:)) Sånn har jeg tenkt å bestille meg også:))

    Kjempeflott blogg. Jeg legger meg til som følger, for hit vil jeg finne veien tilbake igjen:))

    Hilsen AnnElin/ Fru Rosas Hjem

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)