søndag 14. februar 2010

Ønsker alle mammaer tillykke med morsdagen!














Se hva jeg fikk i morsdagsgave idag!


Så herlig! En s fra JDL, nydelig sart rosa telysglass,englevinge og noen klips!
De vet hva mammsn sin liker her i huset.. har ønsket meg denne s`n LENGE! Tihiiii..
Og alle her i huset har navn som starter på S .. <3














En nydelig morsdagsgave!


Har vært i Trondheim i noen dager og fått shoppet en del.. det kommer bilder av det jeg har kjøpt etterhvert.. men vil vente litt med å ta det frem.. har noen prosjekter som jeg skal ordne først.. Og da er det jo artig å sette frem noen nyheter
















En SØT gave fra Sander, Sindre og mannen i huset <3
Takk for at dere er mine :)





















Min herlige Sander har laget et kjempe søtt kort og lagd pusslespill til mammaen sin i barnehagen!
Det er en favoritt å få hjemmelagde gaver fra barna.. de er så søte! :) Og sjarmerende! :)

Ha en fortsatt fin MORSDAG alle sammen!

9 kommentarer:

  1. Åh så koselig Solveig!
    Takk for kommentaren!
    Kos dere i dag;))

    SvarSlett
  2. Herlig gave!
    God morsdag, kos deg masse!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  3. Ååååh!Såååå herleg gåve da<3
    Ikkje farleg med slike karar:)
    Masse fint i innlegga nedover..Har vore veldig lite blogging i det siste...
    Du har ein kjempe lekker heim!
    God morsdag vidare:)
    Klem frå Astrid<3

    SvarSlett
  4. Så fine gaver og det puslespillet var jammen en god ide!!
    klem til deg og alle s'ene dine:)

    SvarSlett
  5. Så flink han er å kjøpe gave da :) KOselig!!

    Håper du hadde en fin dag, SOlveig :)

    KLems

    SvarSlett
  6. va kjæmpe fin gave du fækk!! :) å endele vart d S på d ;)
    Klæmms Ina <3

    SvarSlett
  7. Så flotte gaver du hadde fått der .heldig du:)de er virkelig lekkre de bokstavene

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)