tirsdag 31. januar 2012

Vinterstemning i soverommet!


Det skal ikke så mye til, for å forandre et uttrykk i et rom!
Som her i Svingensoverommet har jeg fått på det gråe og flotte Marius sengesettet i flanell!
Det er nok til å få vinterfølelse :)


For det er tross alt vinter enda... selv om lengselen etter vår er her!
Men det er viktig å kose seg med hver årstid!
Så her er det varme og gode sengeklær, puter og pledd som gjelder!

Rosa roser frisker opp på nattbordet sammen med den gamle rosa lampen!


Bak sengen har vi en gammel dør!
Over sengen henger et kupp fra LOPPIS!


  Det er så deilig å legge seg under Marius sengeklærne fra Princess!

Jeg har blitt hekta på Mariusmønsteret!
Guttene har mariusgensere, en venninne strikker mariusputer til hytten og på soverommet i hytta har vi også Marius sengesett!
Et herlig og nostalgisk mønster!

LOVE IT!


Med disse soveromsbildene ønsker jeg dere en herlig Tirsdagskveld!

Her er det Tv-kveld... tid for hjem og Frustrerte Fruer!
Hverdagsgleder!

Varm klem fra: 

Photobucket

26 kommentarer:

  1. Ja Marius er skikkelig nostalgi:)
    Koselig på soverommet...
    klemklem

    SvarSlett
  2. Er så fint dette Marius mønsteret ja!!☺ Og sengetøyet er nydeleg☺
    Fint soverom du har☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Virkelig nydelig sengetøy! Så lunt og godt. Dette ga virkelig en god følelse. Herlige nattbord du har også. Likte også det fuglebildet. :) Dette var et fint innlegg som ga meg inspirasjon . :)

    SvarSlett
  4. Så herlig vinterstemning dere har på soverommet :)
    Tenker meg det er deilig å krype ned i den sengen etter en lang dag :)
    Kose deg med tv-kveld!
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. her sitter jeg i mariusgenseren min og er såå enig i din fasinasjon for marius ;) jeg ønsker meg også marius sengesett ;)

    SvarSlett
  6. Så fint soverom dere har! Kjempefint sengesett, mariusmønstret er bare flott! -og bildet over sengen var virkelig et kupp!
    Ha en fin kveld :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  7. Å Solveig, du er SÅ flink!! Nydelig hos deg på soverommet også, så fint med Mariusputer og roser...Me like.)) Klem og god tv-kveld:)

    SvarSlett
  8. Ja der kunne jeg godt trives..Kjempekoselig!
    God kveld til deg:)

    SvarSlett
  9. Nydelig, men samtidig en veldig tøff look.
    Kunne godt hatt slik senge tøy ja.
    Så stilig med Marius puter.

    Her er det også fruene på Tv i kveld. Gleder oss.

    Klemmer fra Ine

    SvarSlett
  10. For et koselig soverom!
    Der så det skikkelig deilig ut og sove:)
    Jeg og har falt for det fine Mariusmønsteret:)
    Er så koselig, ungene hadde alltid masse klær i dette mønsteret da de var små ♥

    SvarSlett
  11. Koselig og god stemning du har fått til på soverommet.
    Masse nostalgi og gamle minner i det gamle Marius-mønsteret... LIKER!!
    En fortsatt fin uke til deg!!
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  12. Mariusmønster bringer mange minner og er like fint nå¨som dengang da :)
    Jeg hadde flere genservarianter i ulike farger. Kos å se det tilbake!

    Lekkert på soverommet og ingenting er bedre enn flanell på vinteren :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  13. Lekkert berta. ;o)

    Har det samme selv, bare i hvitt. Bare elsker flanell nå i disse kalde tider. ;o) Flott soverom.

    Klem Simone :o)))

    SvarSlett
  14. Underbara bilder från sovrummet ditt!
    Härligt inspirerande!
    Ha en fin dag
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  15. Herlig sengetøy! Har samme sengesettet på nå selv i sengen:-)
    Fin blogg du har! Legger meg til som følger:-D

    Klem Rita

    SvarSlett
  16. Så lekkert:) Flanell er en nødvendighet på vinteren! Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  17. Hei Solveig!
    Soverommet er som alt annet hos deg : NYDELIG!!!
    Ha en fortsatt fin uke.
    Gode klemmer i fra Mona

    SvarSlett
  18. Härliga bilder!
    Och vilka snygga sängkläder!!

    Kram Tina

    SvarSlett
  19. Vakkert sengetøy spør du meg :)
    Herlig stemning på soverommet dit!

    Klem fra Katla

    SvarSlett
  20. Åååh så vinterlig og koselig soverom! Jeg liker så godt marius sengetøyet, og guttene i huset har det røde... Og jeg kunne gjerne tenkt meg det grå også;)

    Flott loppis bilde!

    SvarSlett
  21. Finnes det sengeklær med Marius også??!!!...lekkert!
    Jeg ønsker meg vår, for nå har sannelig kulda tatt tak;)
    Nyt uka videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  22. Vakkert rom. :)
    Skvatt litt da jeg fikk den kommentaren
    i sted hehe la meg til som følger der også.
    Nattaklem.

    SvarSlett
  23. Gomorron
    Så sköna sängkläder, flanell som är så mjukt och skönt.
    Jättefin färg och mönster också. Tavlan med fåglarna, sängbord, lampan allt var fint. Ett härligt sovrum.
    Ha en fin torsdag
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  24. Virkelig lekkert på soverommet hos deg snupp! Likte Marius-sengetøyet kjempegodt!!! Ja, selv om vi ser frem mot vår, er det viktig å kose seg på veien - selv synes jeg det er flott ute nå - snø og 5-10 minus er herlig!

    Nyt dagen videre vennen!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  25. Åhhh så lunt og koselig soverom dere har! Jeg har også marius-sengesettet og det er jo kjempedeilig! Nydelige bilder!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  26. Så koselig og nostalgisk sengetøy.tror jeg også vil ha meg et slikt sett.elsker flanell,lunt og godt om vinteren.

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)