tirsdag 24. januar 2012

På en helt vanlig Tirsdag! :)


Her i huset har det vært en helt vanlig Tirsdag! Tirsdager i familien Svingen er en rolig hverdag, med Sander på skolen og Sindre i barnehagen!
Jeg har vært hjemme og fått gjort unna en del hus-syssler!

Noen små forandringer blir det stadig vekk her hos oss i Svingen!
Noen små og noen store!!


Denne gangen er det bare småe forandringer, med oljelampe i vinduet, kirkestaken på et bord ved stue vinduene, det stripete pleddet er nå i sjeselongen og et bilde fra House Doctor i kroken ved lampen!

Alltid deilig med småe forandringer! JEG bare MÅ! :)


I vinduskarmen bak sjeselongen ligger det en bunke blader, deilig å finne inspirasjonskilder lettvindt til!

Jeg har også lyst til å ta frem den gamle brune sofaen som står på soverommet inn på stuen, i Tv-kroken!
Sammen med ektorpen!

Hva tror dere, har denne gjort seg på stuen?? 


Håper jeg finner plass til den i stua vår etterhvert?? 

Forandring FRYDER :)

Nå håper jeg for all del at blogger er i orden og at det skal være mulig for alle å komme seg inn her hos meg i Svingenhuset, og for de som måtte ønske å kommentere!

Har vært mye tull i det siste :)

Ha en flott kveld!
Jeg gleder meg på TV-kveld!!

Klemmer fra:

Photobucket

22 kommentarer:

  1. Deilig med hverdager også:)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte!

    SvarSlett
  2. Så avslappet og god stemning i stua hos dere i Svingen! Herlig det stripete teppet. Det gir en fin kontrast til de ellers så lyse møblene. Lekkert, Solveig!

    SvarSlett
  3. Den passer jo absolutt inn den:)
    klemklem

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Så flotte bilder av stua di, blir så glad når jeg ser interiøret ditt jeg:))
    Sofaen tror jeg passer så absolutt...prøv det!!:)

    Ønsker deg en en flott tirsdagskveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Du har bare den fiiiineste stuen! Akkurat slik skulle jeg ønske at jeg hadde det også - lyst og lekkert!
    Den lekre sofaen passer helt sikkert fint inn i stuen. Du kan jo prøve, og vise oss?;)

    Jeg har hat problemer med å kommentere hos deg, har prøvd i mange dager! Men nå bruker jeg Google Chrome, og da går det helt fint! (ble gjort obs på det hos en annen blogger som jeg hadde samme problem hos)

    Ha en fin kveld, snuppa!
    KLEM

    SvarSlett
  6. Den brune sofaen var nydelig rett og slett! Blir nok kjempefint med den i stua:) Bare å prøve..i verste fall setter du den tilbake der den kom fra:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt med rolig tirsdag også :)

      Har hatt endel trøbbel med blogger jeg også.. får heller ikke til å komentere hos noen.. merkelig..
      Men det blir vel snart fikset på :)

      ha en fortsatt fin uke Solveig :)

      Slett
  7. Jeg har vært en skikkelig treg bloggvenn i det siste og har ikke hatt mye lyst til å blogge. sykdom har mye av skylda...

    Men jeg elsker å titte nedover i innleggene dine, du er jo av mine topp 3 favoritter:) dere har det sååå vakker altså, hvitt og nydelig...sukk:)
    Den brune sofaen var også kjempefin:)

    Ønsker deg en fin tv tirsdag:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  8. Er så koselig i stuen deres:)
    Og det er kjekt med forandringer ja ♥
    Tror den brune sofaen kan bli veldig fin i stuen:)

    SvarSlett
  9. Du er en av mine favoritter også
    du vennen. Snill og god som du er
    og ikke minst flink. :))
    Stor klem.

    SvarSlett
  10. Liker så godt det store skapet! :)
    Alltid deilig å forandre på ting, kjenner meg igjen der :))

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder! Jeg er også en som stadig må forandre på små og store ting:) Levende interiør!! På den måten blir man jo ikke så fort lei av ting, og jeg føler ofte at jeg har fått noe nytt når jeg har flyttet om;) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  12. Sofaen må du få plass til, den så flott ut!
    Jeg kommer inn på alle, men oppdatering av sida tar evigheter, så noe er galt...
    Nyt uka videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  13. Oh, du har det så fitn! Den bruna soffan va väldigt speciell o väldigt flott! Ha en go vecka, kram krM

    SvarSlett
  14. Håper du finner plass til sofaen...den er bare rå syns jeg.. Koselig stemning hos deg..

    ønsker deg en fin dag

    kerstin

    SvarSlett
  15. Jag tror det blir jättefint med den bruna soffan i det rummet, spännande och prova. Du har så fint, den kyrkoljusstaken är helt underbart fin. Gillar din randiga madrass mycket också.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  16. Synes absolutt du skal prøve med sofaen! Som du sier, så fryder forandring:D Er også som deg, som flytter rundt på små saker og ting, og koser meg masse med det:D Kjæresten derimot legger ikke så mye merke til sånne ting;) Det er da det er greit med bloggen;) hihi

    SvarSlett
  17. Hei på deg snupp!!
    Er helt overbevist om at den brune sofaen vil passe inn, den er jo bare så flott!!

    Æsj ja- blogger er skikkelig trøblete om dagen, og det var et mareritt å poste siste innlegg, i tillegg til at det er tregt og ikke alle nettlesere aksepterer blogger - såååå kjedelig!!

    Ha en fin fin uke videre vennen!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  18. Den brune sofa er bare så skøn. Og så er der godt med lidt forandringer - og farve - engang imellem :-)
    God torsdag

    SvarSlett
  19. Så nydelig stue du har :)
    Tror den brune sofaen passer fint inn der :)

    Lisbeth

    SvarSlett
  20. Blir så inspirert av bildene du legger ut, et utrolig NYDELIG hjem du har :)
    Ønsker deg og dine en riktig god helg :)

    SvarSlett
  21. Jeg bare elsker den gamle sofaen din! :) Så flott stue du har, mye deilig lys! :)

    Hilsen Lene

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)