torsdag 19. januar 2012

Har hatt en treg start...


... med bloggingen på nyåret!
Har hatt noen små sykdommer her i huset!
Nå er jeg jammen meg blitt forkjølet, men det går jo heldigvis over :)

I kveld kommer det noen bilder fra kjøkkenet!

Før jul, byttet vi ut tapet-veggen, mot flott smalpanelvegg!
"Nye" gamle ulike stoler!
SJARM syns jeg!


Lyset begynner, sakte men sikkert å komme tilbake og det blir lettere å få tatt bilder!


Her er de sjarmerende "nye" stolene våre! 
Liker at alle er ulike!


På bordet lyser det opp noen flotte rosa roser!

De gjør meg glad når de står der og lyser opp i et ellers så fargeløst kjøkken ;)
Ikke så mye som skal til vetdu! 

Godt og varmt  med skinnfelle i stolen på enden av slagbordet!


I en liten krok i kjøkkenet står dette lille bordet, med flueskap, gammel isform, på veggen henger det en gammel zinkbalje, porselensskjærefjølene ligger lettvindt til og de ny produserte rødvinsglassene! :)

Og på toppen på flueskapet ligger to herlige grytekluter som jeg fikk til jul!
De er så fine! :)

I den gamle kassen under bordet lagrer jeg noen gamle kopphåndduker, og fil de fer kurver!
Noe nytt, noe gammelt!

Ha en FLOTT kommende HELG, venner!


Klemmer fra:

Photobucket

16 kommentarer:

  1. Så fint på kjøkkenet deres. Likte at stolene var ulike, men i samme farge. Nydelig med rosene på bordet. Ga en fin stemning. Jeg har noen rosa roser i gangen. :) Det pynter fint opp. Vakkert kjøkken! likte også det lille bordet der flueskapet står.

    SvarSlett
  2. Åh, det er kjempekoselig hos deg, Solveig :) Vakre bilder.

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig kjøkken!!
    Ønsker deg en herlig helg ♥

    SvarSlett
  4. Veldig koselig kjøkken! Flotte detaljer! Liker godt stolene dine, altså!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Fargeløst ja heheheee ;) Synes det er alldeles nydelig jeg., Skikkelig stemningsfullt og fredelig.Kjekt med blomster slik, kan skiftes like ofte som en skifter sokker. Stolene dine er supre. Har drevet og malt stoler jeg også nå, måtte ha 11 stoler i lik farge Manglet 4 puuuh, Har igjen å male to men da får det jaggu værra nok gitt. Veggen ble kjempefin. Du er virkelig flink til å leke med teksturer. Me like!:

    Klem!

    SvarSlett
  6. Oj OJ så fint du har det!!!
    Härliga bilder!
    Ha en fin Helg
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  7. morgen du liebe
    sieht wunderschön traumhaft kuschelig aus deine küche.
    herzlichst daniela

    SvarSlett
  8. Hallååååå, wow vilket läckert matbord o lampan. Love it!!, trevlig helg! Kramisar

    SvarSlett
  9. Så fin å luftig kjøkkenet ditt....ønsker meg stort kjøkken:)
    ha en fin dag der oppe
    klemklem

    SvarSlett
  10. For et nydelig kjøkken,det ble lekkert med lyst smalpanel.
    Syns det er såå sjarmerende med ulike stoler og at du har nye og gamle ting i skjønn blanding. God bedring vennen.
    Klem M

    SvarSlett
  11. Nydelig kjøkken du har, og så koselig! Jeg liker også at det er flere forskjellige stoler, direkte sjarmerende!!
    Kos dæ i helga, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  12. Kjempefint hos deg☺
    DIGGA lampa over spisebordet☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  13. Likar kjøkenet ditt ekstremt godt!
    Detaljane er unike...Flinkaste Solveig... :)

    God helg ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  14. Hej Solveig
    Kom på att jag skulle prova kommentera via makens dator, han har google chrome och nu kan jag kommentera hos dig. Så fint ni har i köket, jättefint med nya panelväggen. Och olika stolar är charmigt, ett underbart kök.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  15. Alltid koselig å se bilder fra ditt herlige kjøkken! Panelte vegger er så flott! Likte godt de sjarmerende stolene og bordet! Håper du er kvitt den leie forkjølelsen.
    Ha en fin søndag:-)
    Klem

    SvarSlett
  16. Svusj, så nærmer denne helgen seg slutten! Sukk, tiden har gått så alt for fort, og først nå får jeg satt meg ned, for å ta besøk i blogglandia...

    Åh, som jeg har kosa meg med bildene fra kjøkkenet ditt - så utrolig koselig, og så mange herlige detaljer - me like!!!!

    Fortsatt fin søndagskveld til deg vennen, og flott kommende uke!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)