torsdag 29. oktober 2009

Får nytt liv hjemme hos meg..

Gamle kopper som min bestemor har hatt, og som hun hadde tenkt å ha fra seg! Nydelige gamle kopper sa jeg, kan ikke jeg få de istede..og vips... var de mine !! Det gamle hekleteppe som ligger ved siden av er det min oldemor som har heklet til sine barnebarn.. og jeg har fått av min mamma! Blir sååå glad av å få sånne skatter inn i mitt hjem :) Den gamle skålen og sølv skeia, er et minne fra mine besteforeldre på farsiden!
denne gamle kannen og smørfatet med lokk, var jeg så heldig å komme over på et loppemarked..


Nærbilde av de gamle, vakre koppene!
Skatter med sjel... har masse skatter som jeg setter pris på.. syns de er med på å sette prikken over i`en her i hjemmet!

Tilslutt vil jeg takke for alle de hyggelige kommentarene som jeg får av alle dere bloggere! Det setter jeg utrolig stor pris på! Det er masse inspirasjon å finne gjennom dere, interiør glade damer!
Klem fra svingenslillehus!

4 kommentarer:

  1. Så utrulig heldig du har vore!Det er slik lykke å få arve så herlige skattar:)
    Kjempe fine bilder du viser:)
    KLEM FRÅ ASTRID

    SvarSlett
  2. Det er det som er gøy - samle litt her og litt der og sette det sammen til en helhet og glede seg over tingene. Masse koselig har du funnet/fått ja!

    SvarSlett
  3. Hei Solveig, kom over bloggen din via, via.. Mye fint du har å vise. Elsker slike gamle kopper, og det er jo ekstra koselig nå de er arvet da... Hvis det er greit for deg så legger jeg deg til blogglisten min?
    For her har jeg lyst til å komme tilbake :o)
    Ha en finfin helg. Klem, Mette

    SvarSlett
  4. Hei Mette!! Så koselig at du likte deg her inne på bloggen min! Du er selvfølgelig velkommen som følger, det er bare koselig det!!

    Ha en nydelig lørdagskveld! Klem Solveig

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)