onsdag 14. oktober 2009

svalgangen er ordnet til høsten/vinteren!

Idag tittet solen frem, og jeg fikk litt energi til å gå ut for å ordne svalgangen! Nå er den mer høstlig og klar for vinteren!

Her er et gammelt bord som er perfekt slitt etter å ha stått ute i allslags vær og vind! Lurer på å male det, men da kommer det slitte til å forsvinne.. hva tror dere? Og hvilken farge skulle jeg ha malt det?? Satte frem benken ved inngangsdøra, koselig med et lammeskinn, lykt og et trehjerte! Her er alle besøkende hjertlige velkomne!
Dette ble en koselig sitteplass utover høsten, med en kaffekopp i hånden og og høstsolen i ansiktet! Mannens støvler står alltid utenfor, så jeg valgte å sette de ved benken! Det ble da hyggelig!

Her er sittegruppen, det er deilig å ha tak over, så man slipper å gjemme alt i garasjen eller boden. Har man nok klær kan man sitte her og nyte solen og se på at barna leker seg!
Ta en pust i bakken sammen med gode venner, det er da alltid like hyggelig!




Skiltet taler for seg!!
Ha en strålende lillelørdag, her skinner solen og jeg er såååå glad!!
Klem Solveig

8 kommentarer:

  1. Stemnings fulle bilder,mye fint her inne også:o)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Så mange flotte bilder fra hjemmet ditt og uteplassen deres:) Herlig:) Jeg ville ikke ha malt det bordet, syntes det var fint som det var jeg-
    Kommer innom senere også, ha en fin uke!
    Klem fra Eli

    SvarSlett
  3. Guri malla så koslig!
    Jeg har ett lignende bord som var hvitt, og fikk stå ute. Ble helt sånn perfekt slitt..
    Så male det hvitt og la det stå ute igjen kansje?
    Eller male bare med grunning, det og kan bli tøft når det blir slitt:)
    Ha en fin dag:))

    SvarSlett
  4. tusen takk for hyggelige kommentarer!!
    Klem Solveig :)

    SvarSlett
  5. Å så koselig! Kjempe trivelig å ha det fint ute også. Jeg har også ordnet litt ute i dag... men ble så usikker på om jeg skal la benken stå ute i vinter. Den står riktignok under tak. Jeg har samme som dere har. Hva gjør du? Lar du den stå ute??

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  6. Hei Liv :) Jeg har hatt benken min ute om vinteren i to år nå.. den er like fin!! Syns det er trivelig og ha et koselig inngangsparti, også om vinteren!
    Så etter mine erfaringer så kan den stå under tak på vinteren! Lykke til :)

    Hilsen Solveig

    SvarSlett
  7. Her var det koselig, tar gjerne en kopp te her.

    God helg

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)