lørdag 18. august 2012

Liitt tidlig men.....


Jeg har pyntet hytta til høsten kommer for fullt :)
Det blir noen helger før vi skal hit igjen nå etter denne helgen!
Vi skal være faddere til lille Lars, og  Sander skal på fotball cup!
Så når vi er tilbake er vi nok kommet i September måned!
Og da er det høst for meg :)

Den flotte lysestaken har jeg to av, de er håndlaget av Frank smed fra Oppdal!
Jeg kjøpte med meg denne flotte kjøkkenhåndduken som jeg bruker som duk på stue bordet :)
Keep Calm and carry on ;)


Høst pyntet i Svingenstuå, som forrøvrig er hyttas navn!
Sander som syntes at det var en god ide..  så da ble det det!!
Så skjønner at noen kan bli forrvirret.. for huset vårt heter Svingen :)


Her er det rom for total avslapping!


Noe av kjøkkenbenken! (Ser ikke ut til at vi rekker å beise treverket innvendig i år heller, men det blir.)


I dag har jeg plukket inn masse flott lilla lyng!
Og det hører vel med i en høst pyntet hytte!


Så tilslutt kommer det noen bilder fra utsiden!
Noe begynner å ta form der ute, men det er fremdele en del igjen......
(Nå bygger vi uthus/redskapsbod) :)


Deilig og avslappende stoler!
I solveggen er det deilig å finne roen, høre musikk, lese blad, ta et glass vin, eller bare NYTE!
Her koser vi oss masse!


Jeg ønsket meg et LANGBORD ute.. og jeg var så heldig å få ønsket oppfylt! :)
Min kjære har styra og fikset, og sånn ble resultatet!
Benken har han laga selv.. Flinkis!!


Svingenstuå!


Vi har hjørnetrapp her, og en litt mindre trapp helt ved inngangsdøren!
På hytta har vi også en lite svalgang! :)
Der har jeg en gammel benk stående, med lykter og skinnfeller!


Ved inngangsdøren!

Velkommen til Svingenstuå vår!

Nå skal resten av kvelden nytes i skuvsengen med et glass vin!

Tiddeliduuuu!

Ha en fin Lørdagskveld!

Klemmer fra

Photobucket


 

25 kommentarer:

  1. Så koselig hytte dere har - får sånn skikkelig hyttefølelse.. liker at det er litt furu osv innendørs :D

    Digger håndduken også, slik vil jeg å ha ;)

    Ha en fin Søndag søte du,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Nydelig :)) Likte alt godt jeg også :)) klem

    SvarSlett
  3. For en koselig hytte!
    Kan tenke meg dere koser dere der,å så fint høstpyntet.
    Ha en fin lørdag vidre.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Kosele di he d:) leinnje sia vi ha vårre me dåkkår no.
    Ja, næste hælg bli d dåp.
    Klæm frå mobekk:)

    SvarSlett
  5. Så koslig dere har det,ikke vanskelig å se at mor i huset har sans for vakre og Koslige detaljer,og jammen er du heldig som har en snekkerkyndig mann også! Her får dere nok maaange deilige opphold og mange god minner!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  6. Så utrulig koselig hytte og så flotte ting dere omgir dere med:)kjempefint og koselig både ute og inne:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. For et flott sted og DEN koselige hytta da,
    helt nydelig innredet. :)) Dette kan du Solveig.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  8. Skjønner at dere koser dere der! Så herlig sted, kjempe koslig både ute og inne:) Flinke deg! klem lille meg

    SvarSlett
  9. Så utrolig koselig dere har det på hytta! Nydelig pyntet også, både ute og inne;) Du, kan jeg spørre om hvor du har kjøpt sofabordet? Det var sååå fint!!!!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  10. Superkoselig! Og skikkelig flott ute også da, skjønner godt at dere koser dere der. Digger kjøkkenhåndduken din!! Ha en fin søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Flott høststemning i hytta. Virkelig lekkert pynt. Fine puter og lysestaker. Duken ble en fin kontrast til det brune. Her blir det fint å være i sept. Skal fikse til høst i stua snart.

    SvarSlett
  12. Så höstfint du gjort i stugan, det blir fint
    och mötas av detta i september. Ni kommer
    och få härliga höstdagar där då.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  13. Så koselig og flott du hadde det på hytta! har en slik fantestake selv, men trodde de kom fra Røros?..skittau, de er fine;)
    Flott langbord og benk, og herlig stolgruppe!
    Ha en fin søndagskveld, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  14. Så koselig høstpyntet hytte. Nydelig den dagsenga di og langbordet var råtøfft. Ønsker deg en flott uke :-) Anita

    SvarSlett
  15. ...your style and your home is so beautifull!!!
    Hugs Anja

    SvarSlett
  16. Er så fin denne hytten deres:)
    Og det er lekkert med lyng ♥
    Så det var kommet i butikkene nå, så det tar nok ikke lang tid før jeg henger meg på:)
    Jeg eeeelsker høsten ♥

    SvarSlett
  17. Heia Solveig :)
    Herlige hyttebilder, ser ut som utrolig god plass å være for å kose seg og koble av :)
    Veldig fin header du har fått også, må vel prøve å bytte ut min jeg med :))

    Ønsker deg ei fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  18. Så utrolig koselig det så ut, og så flott utsikt.
    Dit må det være godt å komme.

    En fin kveld til deg!

    Klem

    SvarSlett
  19. Så utrolig flott hytte vennen,
    var jo den villaen jo:)
    og så koselig du har pyntet til høsten:)
    Nå er den jammen rett rundt hjørnet...
    ikke helt klar for det men..;)

    Nyt den nye uka:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  20. Hytta di er bare så lun og koselig! Blir godt å komme dit ferdig høstpyntet neste gang dere skal dit!

    En flott ny uke til deg!

    SvarSlett
  21. Så otroligt fint du har det vilken fin utsikt!
    Härligt
    Ha en fin vecka
    klem Kathrine

    SvarSlett
  22. Skikkelig lekkert i hytta hos deg - greit å ha gjort klart til neste besøk!!! Ja, jeg må jo innrømme det - selv om jeg er veldig glad i sommeren, er det jo flott med høst også :)

    Ønsker deg en fortsatt fin august uke :)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  23. Så koselig, Solveig ღ
    lekkert og lunt på hytta
    her hos deg. Ja september
    er her snart, og høsten
    er på vei... Liker godt
    høsten jeg, så lenge det
    er litt opphold og fint
    vær :)) Nydelig utsikt
    her også, tenker dere har
    det koselig her ღ Ha en
    fin kveld videre og snart
    helg :) Klem fra Mette

    SvarSlett
  24. Så fint og koselig på hytta de
    Ser så koselig ut å ha ei hytte å reise til
    Er jo lov å drømme.
    Tenker du koser deg masse når du er her

    SvarSlett
  25. Wow, for en koselig hytte dere har....også med så flott uteplass;o) Kan tenke meg dere koser dere ja......varm klem fra meg

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)