tirsdag 14. august 2012

Hengestol...


God kveld alle sammen, og TUSEN HJERTELIG takk for så mange hyggelige ord i forhold til 3 års blogging her fra Svingen! .. tiden flyr når man har det gøy! :)

I dag har vi hatt en nydelig dag, og her i Svingenhuset har vi hatt besøk i hele dag..
Åhh.. som vi har kost oss, store som små!
Spiste kake, is og drukket saft og kaffe!
Barna har sprunget inne, ute, på trampolinen, badet, spenna fotball.. og til slutt spiste vi middag og kveldsmaten ute!

Endelig er det såpass deilig vær at man kan nyte sola! :)


 I skrivende stund har mor i huset slengt seg oppi hengestolen på Svalgangen.. og her blir jeg nok sittende i kveld, med tente lys, pledd og data! :)
Hengestolen har nylig kommet på plass, og den er bare fantastisk deilig å sitte i!
(Vanskelig å ta skikkelig bilde av den.. men fin og god det er den)!


Den gamle sengen er gull verdt her ute!
Deilig å avslappende.. håper og krysser fingrene for flere SOL-dager!
Her hos oss er hverdagen kommet, Sander er hos besteforeldrene sine til skolen starter opp, Sindre er på barnehagen, Svein Ola er i Tr.heim på jobb og jeg koser meg på Solhaug Interiør..(Link til Nettbutikken)! Ferie er super deilig, men det er godt å komme i vanlig gjenge igjen også!


Sensommer kos!


Inngangsdøren vår.. Velkommen skal du være ;)

Ha en nydelig kveld!

Mange klemmer fra:

Photobucket

19 kommentarer:

  1. Nydelige bilder fra deg =)

    Klem Henriette

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 3 år vennen:):)
    suuuper blogg du har:) jeg ligger ett halvt år etter deg;)

    Nydelig fint også ute hos deg:)
    Nesten som inne i en stue jo:):)

    Og jeg ble jo så inspirert av den gamle senga,
    fordi jeg har hatt en stående på kontoret her,
    kjøpte den i påvente av at den skal få plass på
    kjøkkenet en gang i ett nytt hus;)
    Men nå har vi pusset opp kontoret til barnerom
    og senga måtte bort:(
    Mannen mente jeg kunne selge den, men d vil jeg jo
    ikke, så nå står den i garasjen..
    men sååå lurt å ha den på verandaen! Kanksje litt sent
    i år, men neste år skal den ut;)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Høres ut til at du har hatt en flott dag :)
    Hengestoler er fantastiske å sitte i, har en på hytta.
    Fin kveld til deg i stolen :D

    Klem Lisbeth

    SvarSlett
  4. En flott sensommerdag du har hatt høres det ut som, kjære Solveig :) Hengestol ser deilig ut. Jeg kjøpte meg faktisk det i våres, og har enda ikke klart å få den ut av esken... wow... snakk om treg... men det har nesten ikke vært vær til å være ute heller da... men neste sommer kanskje jeg får den opp?
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Så bra du ble fornøyd med hengestolen!
    God å sitte i , men ja, vanskelig å ta bilde av. Streva jeg å ;-)
    Kos deg masse
    Meldt godvær i morra å!!!
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei Solveig :)
    Herlig hengestol du har her ღ
    Love It... Fantastisk flott
    dag her også, nydelig vær....
    - bare såååå godt ღ Ønsker deg
    en fortsatt fin uke, kos deg :)
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Där har ni det mysigt, det är så fint på din
    veranda. Och hängstolen är jättefin,
    så fint med dom flätade repen som ryggstöd.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  8. Så koselig det var! Kjempeflott hengestol :) Fint med overbygd terrasse, det gir jo mange ekstra muligheter :)

    SvarSlett
  9. Så koselig uteplass!!

    Kan tenke meg dere har glede av denne i løpet av sommeren:)

    Ha en fin dag:)

    Klem LInda

    SvarSlett
  10. Hei på deg snuppi!
    Åhh, herlig hengestol du har fått deg - deilig å sitte der i kveldingen med pc'en og en besøks-/inspirasjonsunde i blogglandia kan jeg tenke meg. Virkelig kjempekos på verandaen din, og vi krysser fingrene for at vi får mange flotte solskinnsdager før sommeren takker for seg, slik at vi får nyte godt av uteplassene våre :)

    Nyt dagen vennen!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  11. Så koselig!:) Den senga skjønner jeg godt er gull verdt! Sånn føler jeg det med pallesofaen:) Kjempesøt hengestol! Gikk forbi en sånn på Skeidar..fikk ikke lite lyst på nå nei:D Herlig med varme sommerdager! Håper det varer lenge:)

    SvarSlett
  12. Helloj!
    Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så fint du har det i stua din!
    Och grattis till 3 års bloggande!
    Alltid lika inspirerande att kika in här hos dej,, ha en fi helg!
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  13. Oioioioi... så utroooolig koselig veranda, og den hengestolen er gull verdt:) Ja, her er det virkelig et avslapningsparadis:))
    Gratulerer med 3-års dagen for bloggen din:)

    Ønsker deg en finfin torsdag, og flotte sensommerdager:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  14. Hei

    Takk for tips om gardiner! Jeg tittet gjennom bloggen din tidligere og så bildet ditt - det er en god løsning som skal forsøkes her i huset og.

    Nyt sommerdagene så lenge de varer..

    SvarSlett
  15. Ja, den stolen så ikke dum ut. Sikkert deilig å slappe av i.
    HA en trivelig helg

    SvarSlett
  16. Så koselig å hilse på,,,lenge siden jeg har vært innom i Svingen.
    Den stolen frista skikkelig,den var dritfin!!,,men først må jeg få noen bjelker til å henge den i!
    Ønsker deg en fin helg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  17. For en nydelig veranda du har, så herlig med sofa sengen, og stolen så deilig avslappende ut.

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem

    SvarSlett
  18. Svalgangen din er så koselig og innbydende! Herlig hengestol!! De er så gode å sitte i.
    Tuusen takk for alltid så koselige hilsener hos meg!!
    Satser på mange flotte dager til!:-)

    Ha en fiiin helg!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)