torsdag 15. april 2010

Snart 10.000 besøkende..

..Artig å se at så mange er innom og hilser på! :)
Kanskje jeg skal prøve meg på en GIVE AWAY når tallet runder 10.000. :)
Den som følger med får se! :)

Vil bare si tusen takk for alle de herlige kommentarene, besøksende og de fine awardene jeg får!
Setter stor pris på hver og en!





















Så over til noe annet.. For en tid tilbake spurte jeg meg til råds om dette bildet!
Om hva jeg skulle gjøre med rammen, i og med at den sitter fast i bildet!
Den ble altså da hvit.. og nedpusset og ser slitt ut.. ble dere overrasket?

Ble veldig fornøyd i hvertfall!! :)



















Før påske fikk jeg en mail fra Stine om at hun hadde igjen to gamle bilder, så hvis jeg fremdeles var interessert skulle jeg få kjøpe de!
Og...vips så henger de her hjemme hos meg!
De har ikke fått sin plass enda, men bare hang de på tavlen til jeg får TID til å finne den riktige plassen!

Har stor ommøbleringsplan for stua.. Bare følg med.. kan ta litt tid.. men det blir!
Venter på en nydelig benk og en tallerkenhylle! GLEDER meg!




















Et nytt kors! Det har jeg satt oppe på den gamle vaskestolen, sammen med Sanders dåpsgave, en for den første hårlokken og den andre for den første tannen!
SØTT!!




Da skal jeg forstette å lese Ida`s dans, det er en bok om en ung jente som døde så altfor tidlig av kreft! Den boken setter andre ting i perspektiv, og får meg til å tenke på det positive, og ikke alltid ta ting for gitt!


Klem fra meg!

8 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så artig :D
    Rammen ble fin den... Var vel det enkleste også å gjøre det sånn.
    I helga kommer min kjære lillesøster til byen, og det gleder jeg meg til!
    Ha en fin helg!

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. nydelig rammen ble,slett ingen overaskelse hihi..
    nydelige bilder du viser ,å så spennende med stua di da,gleder meg å se.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Rammen ble nydelig!! OG ellers vakre bilder fra deg...
    klem klme,har ikke lest den boken,vet ikke om jeg orker...

    SvarSlett
  4. Heisann!!
    Så masse besøk på kort tid.....men du har en kjempefin blogg da :o) Har kikket og kost meg her hos deg nå!!

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Rammen ble veldig koselig og fin,passer veldig bra inn hos deg:) Kjempefine bilder ellers og!

    SvarSlett
  6. Nydelege detaljar! Ramma blei kjempefin!:)
    Takk for gode ord inne hos meg!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  7. Så masse fint du hadde!
    Regner med det ikke tar lang tid før du er oppe i 10.000 besøkende. Jeg likte meg ihvertfall godt her=)

    Den boken er sterk og trist!
    Har lest den, og satt med tårer i øyekroken gjennom nesten hele boken...
    Nå har jeg bestillt boken til Regine Stokke, men tror kanskje jeg må vente med å lese den. Man blir jo, eller JEG blir ihvertfall følelsesmessig påvirket av de bøkene jeg leser=S

    Ha en strålende helg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Heisann:)
    Tusen takk for hyggelig kommentar......har sett nedover bloggen din og mange fine ting du har:)
    Ha en flotters helg
    eddaKlemmer:)

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)