mandag 12. april 2010

Hektiske tider...


















Se hva jeg fikk av den GODE Anette med bloggen guttemamma! Så herlig, å få en sånn award Anette! Setter utrolig stor pris på den!
Anettes blogg finner dere på siden min! ( Har ikke lært meg å linke).. Er ikke serlig flink med data...Noe som dere sikkert ser :)
En herlig blogg med masse inspirasjon og glede! ANNBEFALES!


Jeg ønsker å gi denne awarden videre til de bloggene som jeg ofte er innom for å få inspirasjon!
Denne AWARDEN er dere vel unt, dere fortjener den.. for deres blogger er bare så VAKRE!

DRAUMESIDENE.COM
KJERUBEN
HUSFRUAS MEMOARER


Disse damene finner dere også her på bloggen min!



HEKTISKE TIDER er overskriften min idag.. Kjenner på kropp og sinn at våren er kommet for fult..
Så fort våren kommer begynner hodet å jobbe med masse ideer.. både ute og inne!
Men det kjedelige er at tiden ikke rekker til..

Har et hus som jeg gjerne skulle gjort masse i.. spesielt malingsarbeid, og planen om omflytting og at de nye tingene jeg har kjøpt skal komme på plass..
Soverom og bad har jeg også en plan for!

Ute skal det beises, og ordnes.. pluss en del planting..

HYTTA!! Større gang, inngansparti, veranda, og drenering er bare noen stikk ord :)

Og MASSE jobb... Er det bare hodet mitt som har det travelt i disse vår tider?
Selv om VÅREN er herlig :)
Energien kommer tilbake i fulle drag.. Men tro om jeg rekker alle planer i vår/sommer.. :)

Så har jeg jo en HERLIG familie som også skal koses med! ;)Det er det VIKTIGSTE!!



















Ser jo hvilken tekstiler som er mine store favoritter.. Hvit, blonder og monogram er et hint :)



















Liker tekstilene fra JDL :) Og nå er noen av de MINE :) JIPPI :)
Men tro om jeg får tid til å henge de opp?? Tror nok det etterhvert! :)













Har også fått denne herlige pokal awarden av flere koselige bloggere! Den ønsker jeg å dele med dere som er innom her!












Nattaklem fra meg!

6 kommentarer:

  1. Ikke så lett å få tid til alt man har lyst til nei, men kos med famiien er vel det viktigste når alt kommer til alt.

    SvarSlett
  2. Så koselig! Takk for det. :)Så mye fint gammelt lintøy du har fått deg.

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Så fin award! :) Nydelege linklede! Eg ynskjer meg nokre nye gardin i denne stilen! Å lage link er enkelt! Du kopierer fyrst http adressa øverst hos den andre bloggen. Så merker du navnet i teksten din som du ynskjer å linke til. Så trykkjer du på kobling øverst der du har laga innlegget. Der limer du inn http adressa. Og vips! Du har ei kobling. Spør meg gjerne, viss eg forklarte for vanskeleg! :)

    Takk igjen!
    Ha ein fin fin dag!
    Klem frå meg!
    E :)

    SvarSlett
  4. HEI:)
    Gratulerer♥
    Eg har ein slik award til deg frå meg på bloggen min.
    Fordi eg set så stor pris på både deg og bloggen din♥
    Har det slik eg og!Maaaasse som skal gjerast ute,så skal vi skifte vidu,påbygg til stua....Osv...Phu!
    Men,ja!Familia er viktigast..♥
    Kjempe vakkert lintøy du viser!
    Godklem frå lisje meg♥

    SvarSlett
  5. Så go' du er,vel fortjent er den!! Jeg bobler over om dagen,men tiden strekker ikke til her heller...
    nattaklem ja♥

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)