onsdag 6. januar 2010

Julen er ute = Ommøblering!!














Endelig fikk jeg til å blogge litt igjen!!
Første innlegget i 2010 for meg, Så GODT NYTTÅR til alle der ute!

På mandag bars det ut med julepynten, og da ente jeg opp med å snu opp ned på stuen og handlet nye friske blomster..
Her er den ene delen av stuen...ble godt fornøyd, såååå lenge såå det varer!!

Fikk masse fine detaljer til interiøret til JUL!














Her er tv hjørnet.. nå står to seteren, treseteren og en stol i hjørnet! Ble bedre med sitteplassene i kroken..














Sjeselong og god stolen, ved vinduet :) Deilig å slappe av her, med en god bok og noe varmt å drikke, nå i denne bitkalde kulden!














Det er så GODT å fyre i ovnen og tenne MASSE av levende LYS!


Gleder meg til å følge alle mine bloggvenner gjennom det nye året!
En varm klem sendes til dere der ute!

9 kommentarer:

  1. Såååå kjempe koselig:)
    Herlige bilder:)
    Takk for dei:)
    Ønsker deg ei god natt og ein kjekke torsdag:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. kjempe fint hjem du har:)godt nyttår til deg også.klem

    SvarSlett
  3. Så fint det ble!
    godt å få ut jula, selv om det er koselig imens det står på! :)

    SvarSlett
  4. Veldig veldig fint!!
    Du er sååå flink!
    Natta!

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! :-)

    Ha en vidre fin kveld.
    Klem C.

    SvarSlett
  6. Hei.
    Dette er første gangen jeg er innom bloggen din.
    Et utrolig vakkert hjem du har. Liker smaken din veldig godt. Ønsker deg hjertelig velkommen til NIB. Alltids kjekt med nye bloggere fra Møre og Romsdal ;-)
    Gleder meg til å følge deg videre, og legger meg til som følger, og i min favorittliste
    Klem

    SvarSlett
  7. Godt nyttår!!
    Så fint det ble. Fin stue du har, ser romslig ut. Her er det så lite,til min store fortvilelse;-)
    Hvor bor du? ...ser ikke ut som det er på Skei, akkurat;-)
    Ha en fin dag i kulden, 14 kalde her..
    Kristin

    SvarSlett
  8. Første gong eg er innom bloggen din:)
    Vakkert hjem du har:)
    Legger meg til som følgar:)
    Ha en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett
  9. Lite kjent oppover der, men er det i bakken/skråningen ved svingen før kirken, når du kommer fra Surnadal? :-/
    Ja, vi skulle absolutt hatt ett treff :-)
    Vi får tenke ut en plan... Hvem andre kjenner du rundt om her, som har blogg?
    Kristin

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)