fredag 8. januar 2010

GOD HELG!



















Åh... så deilig det var å komme hjem etter arbeid i kveld.. varmt hus, tente lys og ikke minste en nydelig middag som sto i ovnen og ventet på meg!
Snille mannen i huset, og smågullene har laget FREDAGSKOS til mammsn sin!

kirkestaken på det øverste bildet er min favoritt, der den står å lyser så fint i stuen!


















Oliventreet og madonnaen har fått foreløpig plass i stuevinduet!














Det GAMLE nattbordet kom bedre frem etter at det fikk seg ny plass på stuen på mandag!
Her med et nydelig speil fra Lisbeth Dahl (fikk det til jul), gammelt speil med monogram på baksiden, pappas gamle børste, og noen lysestaker!!

Skal på jobb en tur i morgen, men ellers skal jeg være hjemme å fyre i ovenen å kose meg med min lille familie!

God helg til alle som er inne på bloggen og leser! Er veldig takknemmelig for alle de fine kommentarene som dere legger igjen her!

Klem fra svingen!

5 kommentarer:

  1. Åh så koselig hos deg!
    Nydelig helg til dere!!

    SvarSlett
  2. Måtte innom for å ønske deg en herlig lørdag. Samtidig vil jeg bare si at jeg er ikke misunnelig på den kirkestagen ;) ( ikke i det hele tatt) Den var rett og slett nydelig!
    Ha en skjønn lørdag klem fra Elin ♥

    SvarSlett
  3. Første gang innom deg,men så kirkestaken din og siden jeg akkurat har blitt lykkelig eier av en,måtte jeg titte innom. Nydelig hjem du har:)Også så fine gutter...:)Ha en fin helg,jeg kommer tilbake hit,legger meg som følger-håper det er ok??
    Anette

    SvarSlett
  4. Ja,då er det jammen godt å kome heim:)
    Lyst å såååå kjempe fint:)Å sååå masse fine detaljer:)
    Ønsker dokke ei herleg helg:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)