tirsdag 1. mai 2012

Endelig Mai!! :)


Da er vi kommet inn i Mai måned!
 Kjempe deilig å vite at vi nærmer oss sommeren! :)
Vi har hatt noen flotte dager, og vi har fått begynt å rydde litt i hagen etter vinteren!

Fikk også tatt meg en pust i bakken ute i sola og snuse i meg litt inspirasjon fra nyeste Vakre Hjem! :)


Puter, pledd, hagemøbler, mugger osv, er tatt frem!
Årets sommersko fra Euro Sko er også innkjøpt! 
Deilig!

Hortensiaen fikk en tur ut i sola den også! :)

GLEDER meg til sommer og vi krysser fingrer og tær for masse SOL!


Håper alle har hatt en flott 1. Mai! :)

Her har vi kost oss, vært sammen, ryddet litt i hagen, spiste mat med familien, og kost oss i Mobækk! :)
Og jeg har fått kost med minste tante gullet! Så nydelig! 

Ha en NYDELIG dag i morgen!

Klem fra:

Photobucket

17 kommentarer:

  1. Nydelige bilder:) De siste dagene har vært en vitamininnsprøyting med sol og uteliv- måtte det bare vare!! Ønsker deg en god morgendag- ta vare på den:) Klem

    SvarSlett
  2. Åååhh vad underbart det ser ut!!!
    Ljuuuuvliga bilder!!

    ha en fin kortvecka
    Kram Tina

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det!
    klem, M

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder :)
    God stemning der ser jeg :D

    SvarSlett
  5. Herlig å være ute igjen,selv om jeg ikke har en uteplass:)men mange parker rundt her...
    kos deg
    klemklem

    SvarSlett
  6. En herlig årstid vi er inne i:))

    SvarSlett
  7. Så fina sommarskor du köpt, och så mysigt du
    har det ute i solen. Här har vi just nu 20
    grader varmt, härligt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  8. Herlig herlig!!
    Nydelige bilder, gleder meg til våren kommer hit for fullt også!

    Her har mai måned starter med sludd og kuling, men det går vel over...;P

    KLEM

    SvarSlett
  9. Så koselig det ser ut ute i solen hos deg. Der ser
    det deilig ut å sette seg ned og bare nyte.
    Virkelig fine bilder du tar :-)
    Ønsker deg mange fine maidager videre

    SvarSlett
  10. Gårsdagen var bare helt herlig, men sannelig ble det nedtur idag;)
    Fikk begynt på våronna selv igsår, så får håpe vi får godværet tilbake.
    Nyt dagene mot helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  11. O'herlige Mai:D Dette bildet får meg til å sikle etter sommer og sol:D Herlig! Synd at det ligger noen uker med regn foran oss...iallefall om jeg skal tor værmeldingen..Jeg velger å håpe på sol;)

    Klem

    SvarSlett
  12. Ja, det er deilig at mai er her! Tror kanskje at nettopp denne måneden er den aller flotteste - naturen som våkner fra vinterdvalen og blir atter grønn og frodig. Skikkelig koselig uteplass du har, forstår godt du nyter stundene der :)

    Fortsatt fin uke til deg - plutselig helg igjen ;)

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  13. Utrolig koselig uteplass du har!! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  14. Så koselig innlegg! Herlig og vårlig. Har helt gått glipp av dette, og det var slett ikke meningen! :) Ser ut til å være en herlig plass å sitte, og de nye skoene dine var så søte. :)

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder Soveig. Ønsker deg en fin søndag

    Klem
    Lottemora

    SvarSlett
  16. Herlig, herlig innlegg!Men hvor er varmegradene...prøvde å være ute uten jakke i dag, iskaldt...Har plantet ut litt i dag og, må nok bare inn ikveld..
    Klem♥

    SvarSlett
  17. for en skjønn uteplass ! :) Gleder meg ekstra mye til sommeren når jeg ser slike bilder!

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)