tirsdag 1. mars 2011

NIB utfordring: KJØKKEN!!


NIB kjører i gang en kjøkkenutfordring i dag!
Passet ypperlig... vanskelig å ha noe å blogge om til tider ;)
Så her kommer det et bildras av Svingen-kjøkkenet!


På kjøkkenet er jeg mest fornøyd med det gamle slagbordet, og de gamle ulike stolene!
Sjarmerende slitt, og med ulike historier!


Huset`s hjerte!
Vi er en småbarnsfamilie, og kjøkkenet er vel det rommet som blir mest brukt!
Fra hyggelige middagsstunder, til spill, lego og tegnestunder sammen med barna!


Avlastningsbordet er nå kommet inn i kjøkkenet!


Avlastningsbord, og en herlig slitt, brukt krakk!
I kjøkkenet er det en stor miks av nytt og gammelt!
Det gjør kjøkkenet annerledes og personlig!

-Mange av de gamle møblene har vi fått av noen i familien!


Fra kjøkken, og inn til stuen!



På en hylle, har vi ulike kjøkkenredskaper lettvindt med!
Prøver å få det mest mulig praktisk i kjøkkenet! :)


Her er det deilig å sitte med et herlig, inspirerende interiørblad og en god varm kopp kaffe!


Photobucket

25 kommentarer:

  1. Herlig på kjøkkenet ditt
    Lykke til i konkurransen

    SvarSlett
  2. Knallfint!!! Elsker kjøkkenbordet ditt med de ulike stolene rundt : ) Sjarmerende ♥
    klem Tove

    SvarSlett
  3. ..bærre lækkert Solveig ;))
    kan tenke meg dere koser dere på kjøkkenet ja ;)
    ..vi bruker også mye kjøkkenet..
    ha ei fortsatt fin uke!!
    klem Anne♥

    SvarSlett
  4. Herlig kjøkken du har, Solveig! Jeg faller for den personlige og gode atmosfæren. Blandingen av gamle møbler, og helt nye. En fin miks. Likte spesielt godt bildet der vi ser inn i stua. Med den slitte krakken. Vakkert.

    SvarSlett
  5. hei.
    helt nydelig på deres kjøkken,
    elsker ditt kjøkken bord,
    masse lykke til hos NIB,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. ELSKAR stilen din!
    VAKKERT♥

    Lykke til:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  7. KOSELIG KJØKKEN HELT ETTER MIN SMAK!!! OG BARE DIGGÆR DEN TAPETEN!!!

    Lykke til i konkurransen!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  8. Hei:)
    Så koselige bilder fra kjøkkenet ditt:) Så fin blanding av gammelt og nytt!

    Legg meg til som følger eg, og gleder meg til å følge bloggen din♥

    Klem fra Torill

    SvarSlett
  9. Kjempeflott kjøkken!
    Koselig og fullt av lekre detaljer ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Alldeles vidunderlig flott.
    Liker også godt mixen av
    gammelt og nytt og tapeten
    er skjønn. Lykke til.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  11. Hei skjønne!
    Du har ett helt NYDELIG kjøkken♥ LOVE IT!!

    Lykke til..
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  12. Så flott kjøkken du har, Solveig! Veldig koselig!

    Ønsker deg en glad dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  13. Flott kjøkken du har...masse lykke til:)
    klemklem

    SvarSlett
  14. Såå fine bilder av et superfint kjøkken! :-) Lykke til!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  15. Kjempekoseleg kjøkken,
    og så likte eg så godt dei fine stolane dine:)
    H

    SvarSlett
  16. Så utrolig koselig kjøkken...
    Nydelig..

    Klemmer 0)

    SvarSlett
  17. Sjarmerende kjøkken med mange fine detaljer :)

    SvarSlett
  18. Hei vennen!
    Kjøkkenet ditt er ganske enkelt VAKKERT!!! Nydelige detaljer, og bordet, forstår veldig godt du er glad i det!!! Masse lykke til i utfordringen hos NIB - heia, heia....!!!!

    Ha en flotters uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  19. Eg elskar kjykkenet ditt! eg stemmer for deg! og eg er fast følgwr hos deg frå nå av!

    SvarSlett
  20. Hei :)
    Så gøy å komme inn på en ny blogg,her var det koselig :)
    Kommer snart tilbake :)

    SvarSlett
  21. Kuul tapet!!

    Lykke til på Nib!

    Liv ;O)

    SvarSlett
  22. Lekkert og personlig stil...lykke til;o)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  23. Kjempefint kjøkken altså. Så tøffe stoler. Fin stil. Lykke til
    Randi

    SvarSlett
  24. Flotte bilder av kjøkkenet ditt..Lykke til!!

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)