onsdag 9. mars 2011


Endelig kommer bildene av de gamle, HERLIGE putetrekkene!
To med monogram, og et med hardangersøm!


Det ene med monogram, henger faktisk til pynt på stekovnen!
Trekkene gir meg såå god en følelese.. ren lykke!!!
Her ser du de to andre! :)
Sjeselongen har blitt en skikkelig kose, avslapping og bloggeplass!


Sitte her med en kopp kaffe eller kakao å bare nyte stillheten, og lese Boligdrøm er bare så GODT!


Herlig gammelt putevar med hardangersøm!
De gamle putevarene er bare så deilige å ligge på! Og kjenne den kvaliteten som det er i de!
Tenke på historien....


Stort putevar med innbroderte monogrammer!

Var så usikker på dette putetrekket..men klarte ikke å gå fra det... det var stort, og jeg hadde ingen avlange STORE puter å putte inni det.. men jeg kom på at jeg kunne brette en babydyne inni trekket! Så ble den godt oppfylt! :)
Og passet ypperlig i sjeselongen!

Formen er heldigvis bedre.. har vært på jobb i Huset, og kost meg i dag!
Masse lekkert er kommet inn!! PS: De fine Ginene er nå kommet inn hos oss!!
Ta gjerne en titt!

I morgen har jeg og ungene fridag, og mannen kommer hjem! :)
Skal også bake og lage til bursdagsselskap!

TUSEN TAKK, for alle gratulasjoner på dagen min, gode dere er!

Ha en flott Torsdag i morgen!

KLEM fra:
Photobucket

10 kommentarer:

  1. Hei :) Kjempeflotte puter, ser ut som en koselig krok du har der :)
    Gratulerer så mye med dagen din i går, håper den ble fin selv om ikke formen var på topp :)
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Så flotte puter - og så koselig som du har det! Kjempestilig med den teksten på bordplata!

    Klem

    SvarSlett
  3. Mmm.. ja, dette var virkelig et deilig sted! Så skjønne de putetrekkene var. Er heldig å ha noen med slik fint mellomverk, jeg også. Så flott i sjeselongen din! :) Nyt den! Jeg nyter dine herlige bilder!

    SvarSlett
  4. Så herlig kosekrok du har,nydelige puter.
    Gratulerer med overstått,har ikke vært på blogg så jeg gikk glipp av det innlegget jeg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen som var :)!!
    Nydelige putevar du har fått deg :)
    Sjeselongen er sååå fin, har lyst på en selv.. men første må huset kjøpes her..

    Kos deg med fridag og at det snart er helg igjen!

    SvarSlett
  6. Flotte puter, og ikke minst.. Flott Bloggeplass.. ser det liksom for meg :-))

    Nyt dagen idag,
    klem Birte

    SvarSlett
  7. Hei vennen!
    Ja, der har du en skikkelig herlig kosekrok - må være deilig å sitte der og kose seg med blogging eller bare slappe av - uten tvil!!! Putetrekkene dine var superskjønne, så fortsåt godt du er fornøgd med disse!

    Her i Oslo kom våren, og så kom vinteren igjen - sukk, men sånn er det med mars måned - da svinger det gjerne fort!

    Fin torsdagskveld til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Måtte bare innom en tur til og se på de fine putetrekkene. Herlig, altså!

    SvarSlett
  9. Heisan

    skjønne putetrekk.. gamle putetrekk setter prikken over ien på putene.. har noen gamle jeg også... de har ligget vekke nå når Eyas var valp.. nå skal de taes frem igjen til sommeren..

    ha en fin fredag =)
    klemmer

    SvarSlett
  10. Så nydelige bilder. :) De putene var virkelig vakre.

    Ønsker deg en deilig helg, Solveig!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)