onsdag 8. september 2010

Gamle Sifoner


Jeg ble inspirert til å ta bilder av mine to herlige sifoner!
Vi har noen nydelige høstdager, som minner om sommer!

Herlig lys i  stua fikk meg til å ta frem sifonene mine :)


Sollys, fargen, skyggene og kontrasten med det hvite gamle bordet mot de grønne sifonen..
I LIKE IT!! :)


Sola skinner og gir en fin skygge fra sifonen :)
Vakkert!


Har to sånne gamle sifoner i nesten samme grønn farge.. de er så dekorative!
Passer nesten hvor som helst! :)


De passer i vinduskarmen, på hyller, eller på brett sammen med ulike lysestaker...


Her står de på det gamle stuebordet i all sin prakt :)


Med disse sifonbildene vil jeg ØNSKE alle sammen en FLOTT, Lillelørdag!

Klem fra
Photobucket

20 kommentarer:

  1. Heisann! Ja jeg er så enig - så enig!! De er helt skjønne, helt ubrukelige, men akk så dekorative!
    Ha en fortreffelig dag! Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. De er skjønne de der. :)Syns det var fantastisk med han gutten derfra som stakk av med seier`n i grand prix,herlig. :)Klem.

    SvarSlett
  3. Sifoner er herlige! De fortjener å stå fremme året rundt:) Kjempe dekorativt!

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  4. Flott farge på sifonene og ikke minst nydelige bilder :) Ha en fortsatt fin dag!
    Hilsen fra Bekka

    SvarSlett
  5. Hei Solveig.

    Ja, du vant 1.premien i Give Awayen...Igjen ;)he he..
    Send meg adresse og nr på den ørepynten du ønsker på mail, så sender jeg i posten snart.
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Så flotte de er, og nyydelige bilder. =)

    Ha en herlig dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  7. Så vakre de var ♥ Og ikke minst nydelig farge ;)

    Lekkert inngangparti og gang du viste frem. Jeg drømmer meg helt bort i bildene dine ♥

    Ha en nydelig dag!

    Klem Janne

    SvarSlett
  8. Hei på deg!
    Såååå mange herlige innlegg du har rukket å poste siden sist jeg var innom deg da - må ta en bedre titt etterpå! Kunne blant annet skimte et helt fantastisk flott bidrag til NIB utfordringen - så flott soverom du har!! Sånne bilder gjør til at jeg får enda mer lyst til å male de brune soveromsmøblene som jeg har...

    Ha en strålende flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. nydelige sifoner..jeg har også 2 og de er bare så lekre..har de vakreste farger :)

    ha en fin onsdag..
    klem Anne♥

    SvarSlett
  10. Kjempefine er de...har desverre ingen slike...
    Men jeg finner vel en en dag håper jeg:)
    Nydelig farve på de...
    Ha en kos kveld
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  11. Heisann!!Nydelige farger på sifonene dine,og skjønne bilder!Ha en fin onsdag du også,Klem Linda:)

    SvarSlett
  12. Du har helt rett, de er kjempeflotte, nydelig farge!! Hvor har du kjøpt de? På Zanz? Ha en fin kveld:) Klem Jeanette

    SvarSlett
  13. *Sukk* Vakkerheta selv! Nydelige farger og bare helt herlige! :)

    SvarSlett
  14. Nydelige bilder!!...herlige sifonger!
    Nyt dagene, det skal fortsette:D
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  15. Hei du gode♥

    NYDELEGE bilder du viser!
    Å JA! Desse gamle sifonflaskene er berre sååå vakre og dekorative!

    Å såååå masse herlege detaljar i innlegga under..Me like;)

    Tusen takk for fine ord frå deg♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  16. Ja, de er virkelig vakre! Jeg har en selv og, men ønsker meg fler ;-) Helst turkis, men de er så vanskelige å finne..

    Så herlig blogg du har! Snublet over deg først idag. Gleder meg til å følge deg videre!

    Morsomt at du er fra Surnadal :-) Kjæresten til bestekompisen min og kjæresten til tanten min er derfra ;-)

    Ha en fin kveld videre!

    Klem, Trine

    SvarSlett
  17. Vakkert vakkert!! Og for en fantastisk flott farge. Elsker den blågrønne fargen -som sjøen på grunt vann med kritthvit sandbunn.. I love... :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  18. Morsomt med slike gamle ting til interiøret. Det myker opp. :o)

    Så mange flotte innlegg du har hatt siden sist jeg var inne hos deg. Har sittet og kost meg her nå. :o) Flotte bilder far barndomshjemmet ditt. Dine foreldre har samme lenestoler som jeg har (kurvstol med blårutete puter). Mine to står på terrassen om sommeren, mens resten av året står de i stuen. Jeg har nå hatt de i 6 år, og er fortsatt veldig fornøyd!

    Ønsker deg en deilig torsdag, Solveig!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)