søndag 19. september 2010

En høstdag!


Jeg og lillebror var ute en tur idag i mellom regnslagene!
Tok noen bilder fra den ene sitteplassen vår i hagen! :)
Det vises på naturen at høsten er kommet for fullt!


Disse hagemøblene står ute i vær og vind og er derfor veldig slitte!
Men egentlig syns jeg de er fine, men til neste sommer skal de få seg et strøk med maling!


Med de slitt møblene, slitt blomsterkurv, lykt og noen røde og grønne blader ble det et koselig stilleben ute i hagen!


I dag har det regnet mye her hos oss.. men midt på dagen var det oppholdsvær!
Jeg og lillebror tok turen ut for å leke oss litt..
Alltid koselig å komme inn etter å ha vært ute en stund!


Her er lillebror i full gang med lek i Mammas gamle kasserolle, som er full av vann!
En traktordel fikk seg en vask!

Kasserollen har stått ute med blomster i, i sommer!
Nå skal den vaskes og inn i kjøkkenet mitt!

I ettermiddag har vi vært hos mamma og pappa på koteletter med tilbehør!
Og NYDELIG dessert! :)
Det er så deilig å kose seg sånn på sånne regnfulle dager!

Har rett og slett vært en avslappende, Søndag!
Herlig!

Vil ØNSKE alle sammen som er innom en FIN ny uke start!

Klemmer fra:
Photobucket

14 kommentarer:

  1. Herlig å se at flere har slike hagemøbler:D jeg begynner faktisk å bli glad i min og har bestemt meg for ikke å male, men bare ta av den malinga som er og la det gråne...for den kommer til å stå ute hele året.
    Koselige bilder av lillebror som fascineres av vannet, kan du forstå:D
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så herlige høstbilder! Vakre farger!:)
    Synes det er fint med de slitte utemøblene, jeg!

    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Hei!!!! Jeg har også et utemøblemang, som skulle ha vært gjort noe med. Men jeg har kommet frem til at det skal få lov å være grått og værbitt. Det er så røft og lekkert:DDDD Kanskje skal ikke alt mulig være så perfekt og flott:DDDDD Klemz

    SvarSlett
  4. Vakre bilder som alltid. Blir helt forelsket i alt det vakre du viser! Hjemmet ditt er fantastisk, og du skriver godt. Gleder meg til å følge deg videre!!

    Klem, Trine

    SvarSlett
  5. Heisann, så flott blogg du har:-) Aldri vært innom her før, men har var det mye lekkert:-) Håper du får en fin kveld videre....
    Legger meg til som følger:-)
    klem Stinemor...

    SvarSlett
  6. Så koselige bilder!! Høstfint!! Og veldig sjarmerende hagemøbler:)

    Ha en fortsatt fin søndagskveld!

    Klem klem
    ANETTE:)

    p.s. for en fin blogg du har!

    SvarSlett
  7. Herlige bilder,flott med den slitte locken. Søt lillegutt. :))Klem.

    SvarSlett
  8. Vakkert med slitte møbler! Flotte høstbilder du viser.
    Det høres ut som dere har hatt en finfin dag - til tross for dårlig vær ;-)

    SvarSlett
  9. Hørtes ut som en deilig dag...ja nå begynner bladene og skifte farge....snart jul:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  10. Hei Solveig! For ein flott dag du og dine har hatt! Her er også regntungt... Håper på bedre vèr i veka som kjem! Nydelege bilder, og lillebror! Det er nok haust, til og med eg må ta det innover meg...

    Ha ei flott, ny veke!

    Klem E :)

    SvarSlett
  11. Hei :)
    Merker godt at høsten er kommet ja...
    Må vel ut å kaste noen gamle blomster,går ikke så fort i svingene her sjø:)
    Fine bilder du viser:)

    Du det skapet er 489,- fin pris :)

    Klem Siw

    SvarSlett
  12. God morgen...
    ja her er så mye i skap og skuffer...burde ha solgt en god del av det...men er ikke lett for jeg er jo så gla i di...men det blir bare litt mye:):)
    kos deg..jeg skal ut og se om jeg ikke finner noe mere ha ha ha
    eddaKlemmer til deg...

    SvarSlett
  13. Deilig med høst også. Nydelige farger og klar, frisk luft.rart det der at alle årstidene skal ha sin sjarm..takk for kommentar på skatollet mitt:) hihi. jeg synes også hagemøblene er nydelige når de har stått ute i vær og vind, dessverre står våre i Surnadal enda:( får kose meg med bilder av dine imens;)klæmma

    SvarSlett
  14. Hei Solveig, koselig at du har vært innom bloggen min. Deilige høst bilder:-)
    Send regn vøret min bei, trenger det nå som sålen er støpt.

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)