fredag 12. mars 2010

Fredagskveld...

....er den beste dagen i uken..
Da er det familiekos, god mat og gullrekka på tv!
Det er så godt å bare kunne finne sofahjørnet og kose seg sammen med gutta mine! :)














På TV skapet i stuen, står det et gammelt brett, med noe stasj på.. :) Og et herlig bilde av foreldrene til pappaen min, som desverre gikk bort så alt for tidlig! Er så glad i dette bildet!


















Her er et gammelt bilde av min kjæres Pappa, da han var liten gutt.. Det har fått plass ute i gangen.. Syns det bildet er så herlig!



















I gangen har jeg tatt en tjukk hyssing og hengt på noen lykter og ulike bilder, noen gamle og noen er nye!


I morgen skal vi kjøre opp en del varer til hytta vår, vi skal ha den første natten vår der i morgen :) Så det gleder vi oss masse til!
Nye gardiner skal opp i morgen, lyskroner, lykter, sauefeller, duker og masse pynt skal frem.. Det skal bli så deililg å få ferdig hytta nå.. Så vi kan dra dit og bare slappe av mellom alt det hverdagslige!

Da ønsker jeg alle mine venner her ute en GOD HELG!
Klem

7 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy..regner med vi får sett non bilder av det endelige resultatet? blir spennende, ha en flott helg og kos deg med å pynte hytta..klems..

    SvarSlett
  2. Spennende,vi får vel se?? Vi har akkurat kjøpt hyttetomt...
    klem,kos dere

    SvarSlett
  3. Dere skal få se ja.. sååå klart.. ikke helt ferdig enda.. men det blir :)

    Til våren skal hele hytta beises i grå toner og lister og dører bli hvite.. Så da blir alt så mye bedre! :)

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Skal dere overnatte på hytta, så koselig da :))
    Håper det kommer bilder fra hytta.
    Så må jeg få si at du er flink med å mikse nytt og gammelt, sånn som de hærlige bildene sammen med annet nytt stæsj :) morsomt :) Ha ei riktig fin helg :)

    SvarSlett
  5. HEI♥
    Tusen takk for awarden♥
    Set stor pris på den☺
    Å såååå koseleg i gangen da!Slikt skapar god stemning i heimen!
    Hytte...,sååååå spennande!Kor eg gledar meg til å få sjå hytta☺
    Kos dokke masse♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  6. Hei:)

    Så koselig du har det!
    Flott bilde av pappan din :)

    Så spennende med å pynte hytta da :)

    Ha en fortsatt kos søndag.

    Klem Siw

    SvarSlett
  7. Koselig med bilder Tenker du er glad du har bilde av din far..

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)