onsdag 3. mars 2010

Innedag....



















En herlig zinkkurv, som jeg har satt perleblomster oppi.. For å gjøre det litt mer vårlig på kjøkkenbenken vår :)

Idag er det innedag i svingen, småguttene er tufse, feber og hoste!
Vi har kost oss med dyne og puter i sofaen, bakt muffins og tent masse lys..Og har hatt besøk av Tante Anne, som nå er på tur hjem til Gjøvik! God tur hjem, tante!
Ute laver SNØEN... Har ikke lyst på mer snø nå, har lyst på VÅR VÅR VÅR :) hihi!!!



















VÅR på kjøkkenbenken...














Er så glad i perleblomseter.. Her i lille surnadal har det ikke vært mulig å fått tak i den, men etter at Orkideen kom i Amfi har vi mulighet til å få tak i masse herligeheter! :)















På kjøkkenbordet tenner vi lys, hele dagen! Det er så koselig det!
Her har vi kost oss med kaffe, saft og nystekte muffins idag!


Med dette innlegget ønsker jeg alle der ute en fin lillelørdag!
Og krysser fingrene for at vårene kommer snart!

Vi SNAKKES!!!

6 kommentarer:

  1. Så flotte bilder og nydelig zinkkurv!
    Her er det endelig litt vår. Sola skinner og snøen smelter fra taket og asfalten. Men vi har vel en meter med snø, så det er nok lenge til vi ser grønne plener igjen.
    Håper sola kommer til deg også snart!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  2. Så lurt med blomar i korga!Flott!
    Her blir den bruka mest til å hente egg hjå hønene i men kan hende tid for endring:-) Mykje fint på benken din- Ha ein fin innedag vidare og god bedring til familien.

    SvarSlett
  3. Koselige bilder,..og jeg skjøner dere har kost dere i dag.Hvite perleblomster? jeg var innom 3-4 blomsterbutikker før forrige helg og ingen hadde hvite. Krise!!!Gøy med en skikkelig blomstebutikk i Amfi,ja.

    SvarSlett
  4. For en herlig dag,tross syke små. Her har det vært skikkelig vårvær i dag,deilig å endelig se sola...
    klem

    SvarSlett
  5. Nydelig Solveig;))
    Jadda jeg greir meg;))
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. koselig med VÅR når vinteren ikkje vil gji seg ute.
    Ha ein fine dag - smil fra monika

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)