tirsdag 12. januar 2010

Litt VÅRstemning














På kjøkkenbordet ligger de nydelige skjærefjølene frå HOUSE DOCTOR, de er så nydelige!!
Og i går kom jeg over disse søte skapningene fra NILLE.. Man kan lett komme over noen skatter der også av og til :) En liten mugge og en sukkerbit skål.. Muggen har fått en liten rosa tulipan! ... Lenkter etter våren her jeg sitter!!













På kjøkkenbordet!














Her er et gammelt brett som min OLDEMOR har hatt..Det er slitt, og malingen er på tur av.. men jeg liker det :) Har stasjet det med en del skåler, bokser, sausnebb ol.. Står på kjøkkenet! Muggen har fått de herlige rosa tulipanene, som bringer våren litt nærmere! :)


Over dette har jeg kunne tenkt meg en tallerkenhylle, jeg har satt en vennine på saken. Men er litt usikker på hvor jeg skal ha den. Har ikke så masse veggplass på kjøkkenet.. men jeg har veggen over dette skapet da, hva tror dere der ute? Blir det for "masse" å ha opp en tallerkenhylle over der? I og med at tapete er så mønstrete, eller kan jeg ha en tallerkenhylle på stuen?? Eller blir det feil?? Kom med forslag?? :)














Her er GODSTOLEN min, her sitter jeg om kveldene, etter at englebarna er i seng.. alle lysene er tente og det er godt å kjenne på stillheten i huset.

Har to godstoler, men bare en puff, derfor tok jeg en GAMMEL kasse og gjorde om den til fotskammel.. syns det ble litt koselig, og ikke minst PRAKTISK, deilig å ha noe å slenge føttene på! Pelspledde er fremme når det er kaldt.. ikke så fint, men nydelig varmt! :)

Gleder meg til kveldens GREYS episode! Nå må jeg gjøre klar til dagens middag, KJØTTKAKER!
Ha en NYDELIG TIRSDAGSETTERMIDDAG!

Klem fra Solveig!

4 kommentarer:

  1. Syns det er kjempefint med tallerkenhyller!!Takk for kos kommentar!! Jeg tror vi har endel det samme jeg da Solveig!! Hehe!!
    Flink du er med gode middager! Her har vi spagetti!! Haha! Mannen kom endelig hjem! Herlig!
    Snakkes senere!!
    God kosekveld til deg!!

    SvarSlett
  2. på Nille du fanj sa?? hmm, dæm va såå søt <3 :)
    E tykkje du kanj ha tallerkenhylljå på både stuå å kjøkken :)
    vart kjæmpe fint m na skammeln framom stoln :)

    Klæm Ina!

    SvarSlett
  3. Du he pelspledd du å ja! Dææh dem e go sa der! E berre simpelten ELSKA mitt da! Vi he et secret affair, møtes kvar kveld :p :P

    Vero fikk se ett kvitt et te jul ;-) Det ska ho ha på nyrommet sitt i nyhuset :) Ho bruka nemlig å stikke av me mitt *iiik*

    Varma godt <3

    SvarSlett
  4. haha.. koselig da, Heidi :) JA det pleddet er gull verdt, det er deilig å mykt.. Men ikke av den fineste sorten.. men det får så være.. det varmer i hvertfall.. er blitt avhengi av det på kveldene! hehe.. koselige kommenaterer du har lagt igjen her.. har kommentert husbloggen din jeg også!

    Gleder meg til å se huset ditt, når det blir ferdig! :)

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)