mandag 21. januar 2013

Min favoritt stol..



Da herlige Irina la ut denne lekkerbisken på sin blogg i forrige uke, BARE måtte jeg ha den!
BARE må HA!!
Den hadde et rød/orange slitt trekk på seg!!


Jeg og min bedre halvdel begynte å "strippe" stolen samme kveld som den kom i hus!
Åååå gud så fornøyd jeg ble!

Så glad for at den havnet her hos meg i Svingenhuset!
(Selv om mannen ristet en smule oppgitt på hodet over min begeistring), hmm...skjønner jeg ingenting av :)


En vintage stol som jeg har ønsket meg og siklet på leeeeenge!!


Love it!


Lite glimt fra stuen! 


En favoritt stol der altså.. :)

Ha en fin kveld, søtinger!

Og følg meg gjerne på instagram: Svingenhuset!

Klem fra:
Photobucket

24 kommentarer:

  1. Var bare helt RÅ:)
    Digger sånne stoler:)
    Nydelig stue du har:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Utrolig fin stol! Jeg har også en stol som ligner litt - vurderer å ta av den trekket - men hvordan vet man hvordan den ser ut under? Hehe.. Skummelt :)

    Kos deg med den fiiiiiine stolen din.
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  3. Var jo kul den da...
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at du er glad! Passet jo perfekt inn i svingenhuset:-)
    Fortsatt fin uke!
    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  5. Så utrolig fin den var:) jeg hopper jo nesten her jeg sitter, så jeg skjønner din begeistring:) jeg og ønsker meg en slik gammel, slitt stol:):):)
    Så flinke dere har vert med jobben på den:) misunnelig? JA:):)
    Ønsker deg en flott kveld videre vennen:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  6. Dååååån!!!

    Så helt nydelig - og intakt i stoffet. Skjønnergodt din begeistring, fikk rent hjertebank bare av å se bildet her. Hi hi..

    Så koslelig når sånne skatter kommer ens vei. NYT!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Den passet PERFEKT, Solveig!!!!!! Nydelig!!!

    SvarSlett
  8. Åhhhhh heldige deg, stolen er jo bare rålekker og passer helt perfekt i Svingenhuset!!
    Ønsker deg en super uke!!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Kjempeflott! Gratulerer med ny stol :)

    SvarSlett
  10. Herlig, herlig stol! Den passer veldig godt til stua hos deg. Skikkelig stilig, et vakkert innslag i stua. Er den god å sitte på?

    SvarSlett
  11. Den passa så perfekt inn hos deg,kjempekjekkt å komme over slike fine ting:)kos deg med stolen:)


    Fine dag og god klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Vilken Läcker Stol...
    Kram/Ellinor

    SvarSlett
  13. Stolen är underbar, lyckliga du som fick
    köpa den. Den har precis den där härliga
    modellen och så hjul också. Grattis till
    ett toppenköp.
    Kram och bästa dagen
    AnnaMaria

    SvarSlett
  14. Wow, den ble jo bare fantastisk lekker! Skjønner godt at det er en ny favoritt. Helt herlig.

    Ønsker deg en fin tirsdag :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  15. Oy lekker lekker
    forstår godt du er fornøyd!
    hadde hoppet i taket jeg også
    nyt dagen skjønne Solveig
    klem eli:)

    SvarSlett
  16. Åh...dåååån....forstår godt at du er fornøyd med denne skatten ja!!(Ønsker meg...!!)
    hehe...nei,er vel ikke guttas drømmestol foran tv`n nei...:)hihi
    Jeg ble litt nyskjerrig på hvordan den så ut før jeg!:)Men den var rett og slett rå solveig:)
    Og kjøkkenet deres også...er jo bare helt fantastisk..!Blir så inspirert av deg:)
    Ønsker deg en nydelig uke videre:)Mange gode klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  17. Jisses så fin denna stolen var förstår att du är lycklig!
    Gör sej så bra där hos dej.,
    Underbara bilder!
    Önskar dej en fin Kväll
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  18. Så flott stol du har fått tak i Solveig!! Virkelig ett kupp! Og jeg har ingen forståelse for hoderistende mannfolk - det hadde nok han her gjort også... hehe...
    Ønsker deg en fortsatt fin fin uke.
    Titti-klem!

    SvarSlett
  19. Ååh den ble nyydelig Solveig♥ LOVE!

    SvarSlett
  20. Bare en ting å si Solveig, LEKKERT, du er bare så flink å få det til :)
    Her har jeg arvet en del fine gamle møbler som står på vent i garagen, er syk og svak med influensa for tiden men setter igang med oppussing så snart energien er på plass :)

    Fortsatt fin uke til deg
    Klem Mette :)

    SvarSlett
  21. Så utrolig fin stol!! Kjempeartig å få tak i slike ting man har ønsket seg såå lenge:) Den passet perfekt inne hos deg ser jeg:)
    Det er første gang jeg er inne hos deg her og jeg kommer nok garantert tilbake, nydelig blogg:)
    La deg til i favorittlista mi, håper det iorden;)
    Fortsatt fin kveld, Klem fra Merete

    SvarSlett
  22. God helg til deg også snuppa!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  23. Den sto det Solveig på ja!! Grattis og god helg.
    Klem♥

    SvarSlett
  24. Wow FOR en herlig stol,passa veldig
    godt hos deg Solveigsnupp.:) Si fra
    når du er lei av den da hihi. :))
    Klemmer.

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)