lørdag 29. desember 2012

Fremdeles i Julemodus!

 
ÅÅÅ som vi nyter disse flotte og rolige romjulsdagene!
Vi har vært på mange familieselskaper, og vi har hatt familieselskap her hjemme!
Vi nyter å ha fri å bare kose oss sammen!
 
Spiser god mat, spiller spill, går tur, er på besøk, er leeeenge oppe om kveldene, ligger lenge, spiser gode frokoster!
 
Elsker julefreden!
 
 
På Tv-skapet (Som forøvrig er på tur ut fra stuen) er det enkelt pyntet til jul, med grankrans, liten gran med en liten fugl i, gamle apoteker flasker og levendelys!
 
Det dufter kongerøkelse i huset hos oss!
Det er juleduft nr.1 for meg!
 
(Ps. Mannen har kjøpt TV til oss 55"....guuuriii for et monster som flytter inn i vår pittelille stue, men han lover å finne på noe lurt på TV-veggen... Jeg venter spent ;))!
 
 
Håper dere nyter de siste dagene i 2012!
Snart står et nytt og spennende år fremfor oss!
Jeg sier VELKOMMEN 2013!!
 
Nyt Lørdagskvelden, det skal vi!
 
Takk til alle dere godinger som er innom meg, jeg blir sååå GLAD!
 
Stor klem fra:
 
Photobucket

12 kommentarer:

  1. Skønne billeder af dit hjem :)
    Ja det bliver spændende, hvad din mand finder ud af med hensyn til jeres fjernsyn, du må vise billeder af det, når I er klar.
    God aften Jeanett

    SvarSlett
  2. Julemodus her og! I dag har jeg stekt ribbe for første gang, og fikk sprø svor på hele ribba.. Så mett og fornøyd nå! Så fint dekorert oppå tv- skapet ditt! Synd at det fine skapet må ut, men jeg er sikker på at dere finner en fin løsning:-)
    Overdimensjonerte tv'r her i huset og! Vi kjøpte tvtil det forige store huset vårt!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld!

    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  3. Høres ut som du har en herlig tid:)
    Nydelige bilder:)
    Ønsker deg alt godt for det nye året og gleder meg til å følge deg videre:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. HEI SKJØNNE SOLVEIG:)
    Å JA DISSE DAGENE ER GULL VERT
    UFF DISSE TVNE...BLIR NÅKK EN GOD LØSNING TENKER JEG!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Høres ut som du har hatt noen herlige juledager med nære og kjære ;-) For et nydelig julehjem du har! Jeg storkoser meg her inne på bloggen din. Du har de vakreste bilder fra det skjønne hjemmet ditt. Tusen takk for alle flotte innlegg i 2012. Jeg ser frem til å besøke deg igjen i 2013 ;-)

    Ha en super kveld! Kos deg masse!

    SvarSlett
  6. Må bare si at du har en av mine favorittblogger, er alltid koselig å komme inn til deg. Du gir også alltid gode tilbakemeldinger. Ser ordentlig koselig ut hos dere. Likte så godt kransen på speilet. Koselig pynta, inspirerende. Koser oss med jula her også. Klem til deg.

    SvarSlett
  7. Åhhhhhhhhhhhh så vackert du har det i varje vrå!
    Om vi inte höres innan det Nya Året
    Önskar jag dej och din familj
    Ett riktigt Gott Nytt År

    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  8. Nydelig julehjem :)
    Ja disse dagene her har vært supre !
    Men nå gleder jeg meg til å få huset i normalen igjen :)
    Ha en flott feiring på nyttårsaften og GODT NYTTÅR !!!!
    klem

    SvarSlett
  9. Å, tenk at jeg ikke har funnet bloggen din før nå!
    Men nå har jeg lagt meg til som følger, så herlig blogg du har :)
    Massevis med nydelige bilder!

    Ønsker deg et Godt Nytt År med MYE glede :) klem

    SvarSlett
  10. Hei søteste du og god jul i stua!!
    Godt å se at det er flere enn meg som enda koser seg med jul, og ikke har sendt den på hode ut av døra... ;)

    Herlig stemning hos deg som alltid Solveig!! Blir spennende å se hvordan det blir med "monster- fjernsynet", men er sikker på at dere finner en perfekt ordning.

    Ønsker deg en fin avslutning på romjulen og en sprudlende og flott nyttårsfeiring i morgen. Takk for følget i året som nå snart ligger bak oss - du har vært til stor inspirasjon :)

    Romjulsklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  11. Åhh du har det bare sååå fint Solveig :)
    Så enkelt men likevel så nydelig :)
    Ble litt mere rødt enn jeg hadde tenkt hos oss, men barna insisterte på at litt rødt og litt nisser måtte vi ha framme så da ble det slik gitt :)

    Ønsker deg et kjempefint nytt år, gleder meg masse til å følge deg videre i 2013 :)
    Juleklem fra meg :)

    SvarSlett
  12. Skal ikke selge tv-skapet ditt vel??? ;)
    Så koselig hjemme hos dere, hadde flyttet rett inn om jeg kunne :)

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)