tirsdag 25. september 2012

En nydelig høstdag!



 Høsten viser seg fra sin beste side om dagene, her i Surnadal er det nydelig vær nå!
Ute begynner trærne å få flotte farger, og noen trær begynner å miste bladene sine.
SOLA har flommet inn over stuegulvet i dag.


I går var jeg og lillebror ute og koste oss å pyntet litt ute ved inngangsdøren vår!
Høstpyntet!
Lillegutt sullet rundt meg og syntes det var stor stas å få bli med å hjelpe til!
Søtingen min!


Stor sau felle ligger i stolen, og en flott krans fra jobben er kommet opp på en knagg ved inngangsdøren.
Støvlene står her ute nå om høsten, deilig å bare ta de på å springe ut!


Lykter og lyng hører også med om høsten!
Og i dag har jeg sittet her i høstsola og kost meg med interiørblader, mens gutta koste seg på trampoline!
Høstluften er kommet, så med en litt tykk genser var det bare deilig å sitte her ute å nyte!


Så inn i varmen!
I gangen er det dette som møter en når man kommer inn!
Lykt med tente lys er stemningsskapende!
Jeg tenner lys hele dagen, selv om det er sol ute. 
Det er så stemningsskapende syns jeg, og det gir en god ro!


Velkommen inn til oss i Svingen ;)

Håper på en like flott høstdag i morgen.
(Selv om det ser ut som at jeg har en liten feber syk lillegutt)!

Ha en fin kveld!

Klemmer fra:
Photobucket

18 kommentarer:

  1. ...everything looks beautifull!!!
    Hugs Anja

    SvarSlett
  2. Nå har jeg storkosa meg med dette innlegget. Skal si du har gjort det flott både utenfor, og inne i gangen. Lekkert med stolen med skinnet i, lykten som henger fra taket, og lyngen. Likte også veldig godt det svarte speilet, støvlene og lykta i gangen. Det dannet en fin helhet. Nydelig botanisk plansje også. :) Takk for et fint og inspirerende innlegg, Solveig!

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Å, så flott og høstlig pyntet hos deg!
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny dag i morgen.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Så fint du har gjort det Solveig:) Klem

    SvarSlett
  5. Koselig du har det :) Og så flott et høstvær da! Her raser uværet ute, men det er godt og varmt inne, så klage kan jeg ikke ;o)
    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefint pynta både inne og ute!!!!Koseleg og lun hauststemning♥

    God onsdag:)

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  7. Så nydelig pynta både ute og inne,så flott inngangsparti,såg så deiligt ut å kose seg der i stolen,herligt:)
    Kjempefin høststemning hos deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Hei vennen:-) et aldeles herlig "Solveig-innlegg"! Nydelig stemning nåde ute og inne! Elsker bildene i gangen der du har det stillebenet med støvler,speil og lykt! Merker at jeg får mer og mer lyst på svarte detaljer for tiden! Nydelig høstvær her og!!
    God bedring til lillegutt:-)

    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  9. Så innbydende du har gjort det..!! Må være en kjempefin opplevelse å komme hjem til deg. Ser liksom for meg at inngangspartiet gir en lovnad om hvor fint det fortsetter å være på resten av rundturen i huset!
    Kjedelig med syke barn. Det hører desverre høsten til - god bedring til lillegutt.

    SvarSlett
  10. Inngangspartiet ditt er sååå koooselig!!! Nydelig dør - sukk. Her må man bare sette seg ned å nyte før man stiger inn. Koselig stemning hos deg - som alltid - både ute og inne.

    God bedring til gutten din!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Her har du jo alt som trengs for å møte høsten!:)) Dere har så fint et inngangsparti! Elsker døra deres jeg:) Herlig med slike dager da! Viktig å nyte:)

    Klem

    SvarSlett
  12. Hei Solveig!Alltid så koselige og inspirerende bilder hos deg...:)
    Og så skriver du alltid så koselig..:)
    God bedring til den lille prinsen din,stakkar..:/
    Ønsker deg og dine en fin kveld videre:)
    God klem fra Camilla:)

    SvarSlett
  13. Hei vennen, her er jeg igjen....
    Nå var det jommen blitt lenge siden - men sånn går det når det både er ferietid og sykefravær...
    Så koselig du og lillebror har ordnet det ved inngangspartiet. Elsker de samme detaljene dom du, skinnfelller lykter og lyng - flott!

    Nyt fine høstdagene videre!

    Klem fra hildegunn

    SvarSlett
  14. Herlige bilder,du har det så vakkert
    Solveig. :) Flinke lillebror. :)
    Kos deg i fineværet.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  15. Otroligt fin bilder från dej!!!
    Härlig inspiration!
    Ha en fin helg
    Kramar kathrine

    SvarSlett
  16. Du har så fint på verandan, härligt med stolen
    och fårskinnet. Så skönt och sitta där mitt på
    dagen när solen värmer.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  17. Så herlig å nyte høstdagene ute, du har gjort det så fint utenfor. Nydelig inne i gangen også med lykter og fine detaljer:-) Fin kveld til deg , klem Anita

    SvarSlett
  18. Så koselig! Jeg elsker høsten og alt det bringer med seg...:)
    Lenge siden jeg har vært innom deg nå, gleder meg til å se hva som har skjedd hos deg de siste ukene;)

    Ha en finfin høstmandag og 1.oktober:)
    KLEM

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)