mandag 16. april 2012

Kitchen Aid!!


Har lenge hatt lyst på en Kitchen Aid! Både for praktiske årsaker, men også fordi den er et SYN å se på!
Jeg er knalle fornøyd, og den er super effektiv!


Jeg greide aldri å bestemme meg for farge, det sto mellom isblå (som denne), rosa eller kremhvit!
Min bedre halvdel var med å hjalp meg til å lande på denne isblåe fargen!
Og jeg er super fornøyd! Denne må jo vises da....:)


På kjøkkenbenken står den og pryder! :)
Liker fargen super godt!
Frisker opp litt i alt det, hvite, sorte og beige! :)


I dag fikk jeg kjøpt meg en pakke med flotte grenroser!
De har jeg fordelt litt rundt om i huset! :)

Håper dere har det fint der ute!
Her er det travle dager, men det vil vel gå seg til etterhvert!
Så håper dere er tolmodige med meg :)

Ha en fin KVELD!

Klem fra:

Photobucket

30 kommentarer:

  1. Flot køkkenmaskine. Og rigtig dejlig farve

    SvarSlett
  2. Å, så heldig du er som har fått deg en sånn kjøkkenmaskin. Ønsker meg rååååsa, jeg;) Spare!(leeeenge) Ha en toppers kveld!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Lekker! Digger fargen;))
    Lite veldig gpdt "family" skiltet i bakgrunnen, kan jeg spørre hvor du har fått tak i det?!

    Håper du har en fin vårkveld der du er;)
    KLEM♥

    SvarSlett
  4. Ojojoj!!! Gratulerer meg kjøkkenskatt!!

    Enig i fargevalget, NYDELIG!!
    Håper du har hatt en fin start på uken snuppis:)

    Stooor klem!

    SvarSlett
  5. Grattis med den fiiineste kjøkkenmaskinen EVER, hehe:)
    Jeg har den jeg og, og jeg er sååå fornøyd!!
    Lekker farge ♥

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Du valgte en superfin farge. :) Så lekkert på kjøkkenbenken din. Den får du nok mye bruk for, tenker jeg. Herlige bilder du har tatt. Så skjønt med rosene i krukken. Virkelig lekkert! Flotte bilder også i ditt forrige innlegg. Så koselig i stua hos deg, og forandring fryder alltid!

    SvarSlett
  7. Rålekker var den!! Ble nesten litt misunnelig. Med kjøkkenmaskin går matlagingen som en drøm. Jeg har riktignok en Kenwood Major. Ikke fullt så pen å se på, men den gjør samme nytten - har blitt en racer på å bake.

    Klem Maye

    SvarSlett
  8. Wow!!! Gratulerer så masse da, den var jo bare superkul i den fargen. ;o) Skjønner godt du er fornøyd ja. ;o)

    Ha en fin uke.

    Klem Simone :o)))

    SvarSlett
  9. Bare kjempelekker er den.Heldig du er:)
    klemklem

    SvarSlett
  10. Heldig du er! Fargen frisker opp.

    ha en flott ny uke!

    SvarSlett
  11. Gratulerer!!..nydelig farge! jeg har en gammel Kenwood, men hadde ikke hatt noe imot å bytte;)
    Ha ei fin uke videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  12. Dåååån for ein skjønn farge!!!!Ei fryd for auget♥Vert no berre rein glede no med bakinga....har den i krem og er veldig fornøygd.

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  13. Sååååå fin - helskjønn farve, og virkelig et skue for øyet den der! Kan forstå du er knalle fornøgd ;)

    Ha en flotter uke vennen!

    Goklemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  14. Gratis! Denne står fortsatt øverst på ønskelista mi, i akkurat denne fargen

    SvarSlett
  15. gratulerer!!!! Den er jo så fin!!!!!!! Og den er en lik god kjøkkenmaskin som den er fin:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  16. Gratulere med flott maskin,eg har i cream,har hatt min i 6 år og den er forsatt like god og fin:)nydelig farge du hadde valgt:)
    Ein fin dag til deg!

    SvarSlett
  17. En sån maskin är ju rena drömmen, tänk så fort
    och lätt du kan baka nu. Och så är den ju så
    snygg och titta på också, läckert färgval.
    Kram till dig vännen
    AnnaMaria

    SvarSlett
  18. Wow så heldig du er, å så lekker farge da, håper å få meg en slik en vakker dag jeg med :))

    Fortsatt fin uke til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  19. Ååå så lekker,fargen likte jeg
    godt,love it. :))
    Ha en flott dag vennen.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  20. Heldige deg ! :-) Syns mannen din og du valgte en kjempeflott farge. Jeg liker så godt at ting kan være både praktiske og nyttige :D

    SvarSlett
  21. Haha! Praktiske og pene å se på, mente jeg selvfølgelig :)

    SvarSlett
  22. Å,heldige deg!:) Kunne virkelig tenkt meg en slik jeg også!:) Fargen var rålekker!!:)

    Klem

    SvarSlett
  23. Så heldig du er som har fått i hus en sååå lekker kjøkkenmaskin!!!
    Jeg ønsker meg og en kitchen aid,så forhåpentligvis kommer det en i hus hos meg og etterhvert;)
    Ha en fiiiin uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  24. Lucky pig, den er kjempe fin :D Vil også ha sånn, og det tenker jeg spesielt på hver gang jeg mixer, elter og blander et eller annet på kjøkkenet.... *drømme*

    SvarSlett
  25. Gratulerer, løkki ju!! Jeg har funnet ut at jeg trenger vår gamle Kenwood på hytta og da øsnker jeg meg en K.A til bursdagen min!! Den er SÅ lekker på benken, men til mitt forsvar baker jeg mye...!
    Klem♥

    SvarSlett
  26. Fy søren snuppa, du er ikke litte heldig heller!!!:)
    Det er MANGE av oss interiørdamer som ville vært i dine
    sko nå:) Lurer på om jeg noengang blir eier av en KA...sukk..
    Jeg hadde slitt med å velge farge jeg også,
    men syns din var veldig nydelig:)

    Nyt den kommende helg
    og din kjære KA:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  27. Så fin den är! Jag gillar färgen.
    Hoppas att du får bra användning av den.
    Kram Kicki

    SvarSlett
  28. Hei Solveig! Nå venter jeg på nytt innlegg fra deg. :) Håper helga di har vært fin. :) Klem

    SvarSlett
  29. Så deilig å se bloggere som tør å velge andre farger enn hvit og sort! Jeg kjøpte akkurat en i crystal blue, og er superfornøyd! Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)