fredag 23. mars 2012

Starter helgen med flere bilder fra...


... vår lille hytte!
Når jeg først var i gang å blogge fra hytta kommer det noen flere bilder i samme slengen!

I morgen skal vi på hytta for å ha på rene sengetøy og gjøre i stand hytta til påskefeiring!

Det blir koselig!


Jeg tok disse bildene på en deilig morgen, fylt av sol!
La oss håpe at det blir sånne flotte dager i påsken og!
Så vi kan nyte skiturer med appelsiner, kakao, pølser og kvikklunsj i sekken! :)

Vi gleder oss stort til å være på hytta en stund!
Ikke bare en helg, helgene går så altfor fort! :)


Bruker mest jordfarger på hytta, for å få en god og lun stemning!
Stjeneputene og "kjøkkenhånd-dukene" som jeg bruker som brikker på bordet er kjøpt på Nille!
Syns de gjorde seg her i hytta!

Har også kjøpt noen rosa og hvite egg for å henge på grenene i urna på stuebordet til påske!

Oljelamper er et must på hytta syns jeg!


Har dere noen planer for årets påske-feiring?


Blir deilig å krype opp i sofakroken etter en skitur i påska!
Lese noen bøker eller flotte interiør-magasiner!

Love it!


Så til slutt et glimt av kjøkkenet! Som mangler litt små ting hist og her!
Men det blir etterhvert!

Da står det igjen å ønske alle sammen en RIKTIG FIN HELG!
Kos dere!

Fredagsklem fra:

Photobucket

20 kommentarer:

  1. Underbara bilder rån eran lille hytta!
    Förstår att ni trivs där!
    Ha en fin helg
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  2. Så koselig hytte! Vi skal bare være hjemme i påska. Blir nok noen turer, men uten ski. Planen er å få litt farve;) Kaffe og kvicklunsj i solveggen! Ha en fin-fin helg.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Kjempekoselige hyttebilder. Der kommer dere til å få en flott påske!

    SvarSlett
  4. Så heldige dere er som har egen hytte! Og dette er jo sånn skikkelig hytte synes jeg, med den lune gode stemningen:) Skjønner godt at du du gleder deg til å feire påsken her!
    Jeg og ungene tar nok noen dager på hytta i Rindalen(Mamma og Pappa sin), og ser fram til litt hyttekos og fyr på utepeisen;)

    God helg til deg og!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  5. Så lekkert og innbydande det ser ut! :D

    Skjønnar godt dokke vil tilbringe påska der, ja!

    Ei riktig god helg til deg!

    Helsing Bente

    SvarSlett
  6. Hei!!
    Det va kjempekoselig på hytta :-)Lunt og koselig :-)
    Go helg!!
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  7. Hyttelivet står høyt i kurs hos oss også. Håper å få fri første del av påsken, slik at vi kan være mange dager på hytta.
    Siste del av påsken tilbringer vi alltid i Danmark. Heller ikke noe dårlig alternativ... Det er dejlig!
    Vi pakker ikke ski i påsken. Hos oss er det vår. I Danmark starter vi, tradisjon tro, badesesongen!!!
    Koselig å se hyttebildene dine!
    Klem Marit

    SvarSlett
  8. Åhhh, så utrolig koselig på hytta hos dere - kan tenke meg dere nyter deilige fridager der! Jeg rett og slett bare elske skuvsengen - den er bare såååå utrolig flott!

    Ja, nå er det snart påskeferie, og jeg gleder med til noen dager hjemme i Nordfjord! Krysser fingrene for at vi kan få sol og noen fine dager. Gleder med til hytteliv og late dager - forhåpentligvis i solveggen :)

    Strålende flott helg til deg!!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Veldig koselig, Solveig!!
    Forstår godt du vil ha mere tid der ja!
    God helg og kooooos deg masse!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  10. Då är du säkert i hyttan och grejar just nu,
    så fina foton du visar. Där har ni det så
    mysigt, härligt ställe och åka till på helgerna.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  11. Så koselig det ser ut på hytta, flotte bilder , der trives du helt sikkert veldig bra. Her å ha en hytte man kan dra til. Jeg til bringer masse tid på hytta vår. Ha en god helg

    SvarSlett
  12. Det var en koselig og stilfull hytte! Flott interiør som kler en fjellhytte veldig godt:)

    SvarSlett
  13. Såå koselig denne hytta deres! Du er så flink Solveig!
    Håper vi får noen solstråler i påsken! Hadde gjort oss godt!!

    God klem fra en blogger som kunne blogget mere! Hehe!!

    SvarSlett
  14. Så koselige bilder fra hytta. Likte så godt den senga med alle putene i. Virkelig skjønt. Flott sofagruppe også. Du har virkelig ei lun og god stemning på hytta. Fin innredning. Ordentlig koselig. :)

    SvarSlett
  15. Det lyder rigtig hyggeligt med en hytte-tur. Det er svært at forstå, at det stadig er muligt at stå på ski. Vi har det dejligste vejr og 16 grader i dag :-)
    Påsken er helt optaget her. Min mor bliver bl.a. 75 år, så det skal fejres.
    Klem

    SvarSlett
  16. Du har det så koselig på hytten!! Så lunt og innbydende!! Her er det nok masse hjerterom. Jeg likte så godt uttrekkssengen!! Kos deg her i påsken!!

    Hytteliv står høyt i kurs hos oss også:-)

    Ha en ny fin uke!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  17. Hytta er berre utruleg flott!
    Kjempe koseleg, lun stemning..
    At påska blir god her, er eg sikker på! ♥

    God ny veke!

    Klem ♥

    SvarSlett
  18. Ååå som jeg har kost meg med bildene fra hytta
    deres,den er bare superkoselig og såå lun. :))
    Flott kjøkken, som skapt for påskekos.
    Takk for titten.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  19. Så lun og koselig stemning på hytta deres, herlige farger. Likte veldig godt den gamle senga og den rødrutete lampeskjermen:) Tipper dere kommer til å kose dere max her i påska. Gleder meg veldig til noen dager på hytta jeg også, er lenge siden vi har fått vært der nå. Ha en strålende uke, snart er det ferie!! Jooohoooo!!! :)
    Klem

    SvarSlett
  20. Så fine hyttebilder! Her blir det også hyttepåske, og jeg gleder meg masse

    Ha en fin kveld

    Klem Lotte

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)