mandag 9. januar 2012

Skuvseng er det beste...


..... som finnes på hytta!

Kjempe deilig å kose seg og nyte fjellets stillhet!

Nå har den gamle sengen fått flyttet plass i stua!
Fått "nye" puter og pledd!

( Og som dere ser rakk vi såvidt å male vinduene i hytta hvite før vinteren kom... og til våren må jeg åpne vinduene og male sprossene innvendig og!) 

Det blir bra, pluss at jeg skal prøve å få beiset veggene innvendig!


I helgen har vi bare kosa oss og slappet av sammen!
Så var vi hos mamma og pappa på pinnekjøtt som har hytte likeved!

I tillegg til avslapping og kos fikk vi tid til å flytte om litt!
HERLIG!


Stålampen kom jeg over i bygdas bruktbutikk!
Og syns det oser hyttekos av den!
Vurderer å få skiftet skjermen i linfarge da.. men litt kos dette og! :)


Og denne utsikten og det flotte været våknet vi opp til i helgen!
Så DEILIG!

Gleder meg allerede til neste helg og ny hyttehelg!
(Kanskje kommer det flere hyttebilder her inne fremover ;))!

Varme klemmer fra:

Photobucket

22 kommentarer:

  1. Åh, så herlige bilder! Dere har virkelig hatt en deilig hyttetur. Så vakker den skuvsenga er! Et godt sted å være. :) Nydelig vintervær også, ser jeg.

    SvarSlett
  2. Ser utrolig fint ut Solveig. Ønsker meg også hytte... vi får se hva fremtiden bringer:)

    SvarSlett
  3. Det må være herlig å ha en slik plass:) Nydelig skuvseng!

    Klem

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Så koselig med hytteinnlegg fra deg, vil ha mere hytteinnlegg jeg :-)
    Du hadde ei kjempefin skuvseng, så deilig ut å krype oppi den med en god bok :-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  6. Ahhh, jeg ønsker meg hytte:)
    Så utrolig koselig med den skuvsengen og den FINE lampen, den ER hytte den, hihi:)

    Og det fantastiske været... sukk ♥
    JA! Vil se mange hyttebilder:)

    SvarSlett
  7. Åh, jeg ønsker meg sånn ei hytte på fjellet! Og jeg ønsker meg ei slik skuvseng, guri den var bra flott :)

    SvarSlett
  8. For en fin seng! Kan tenke meg til at det er koselig å ligge der å løse kryssord og andre hytteaktiviteter:D Vil også ha hytte. Så godt det hadde vært å kunne ''rømme'' hjemmefra noen ganger:) Vil gjerne se mer av hytta deres, så du må bare blogge ivei:)

    SvarSlett
  9. Ååå, så fin♥
    Kjempekos med en slik en kan jeg tenke meg!!!:)

    Ha en fin Onsdag -
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  10. liebe solveig
    sieht wunderschön kuschelig aus.
    wünsch dir eine schöne woche.
    grüässli daniela

    SvarSlett
  11. En fantastisk flott skuvseng man bare får lyst til å krype oppi med en varm kopp te og ei god bok :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  12. Så deilig med hyttekos:)
    herlig..
    klemklem

    SvarSlett
  13. Så fint! Både hytta, lampa, vinteren og ikke minst senga! Har ønsket meg en sånn siden jeg var liten!! Det må jo være det perfekte stedet for kos og avslapning!

    SvarSlett
  14. Lekkert innredet hytte,sååå herlig kosekrok,skjønner godt at du liker deg der. :))
    Gleder meg til flere bilder.
    Klem M

    SvarSlett
  15. Skuvsenga di er så utrolig koselig! Mamma hadde en på stuen da jeg var liten, og der koset vi oss masse oppi! Synes lampen var veldig hytte-nostalgisk og et artig innslag i innredningen jeg:) Kanskje det blir annerledes når du beiser veggene?
    Kos dere på neste hyttehelg!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  16. Helt underbar säng!!
    Vad vackert du gjort med alla kuddarna, ser sååå mysigt ut!!

    Ha en fin vecka
    Kram Tina

    SvarSlett
  17. Hytte på fjället ser så mysigt ut, så fint ni har både inne och ute. Det är en jättefin gammal utdragssäng, mysigt med alla kuddar. Ser gärna fler bilder från era helger där.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  18. Kjempekos bilder du viser her, for et hærlig sted:)
    Nydelig blogg du har, takk for hyggelig kommentar da fant jeg jo deg også:)
    Legger meg som følger:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  19. Å sSolveig, så fantastisk enig jeg er med deg!! Skuvsenga var himmelsk!!!! MIn står på kjøkkenet. Og du, da jeg så HErlige hjem tenkte jeg på deg!!!! DU gir meg enormt mye inspirasjon!!! De burde dra til deg!! Klem

    SvarSlett
  20. Hei på deg. :o)

    Det var lenge siden, jeg har hatt en nettfri jul. hihi ;p Så utrolig koselig dere har det på hytta da, å den senga ja, lekker!!! Passet jo bare så godt inn der.

    Klem Simone :o)))

    SvarSlett
  21. For en flott skuvseng!
    Jeg har og en stående på løa som jeg vurderer å ta inn,de er jo knallfine å se på...Nydelig utsikt dere hadde på hytta,hærlig:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  22. Åhh så koselig dere har det på hytten!! Herlig skuvseng!! Vi måtte nettopp stue vår vekk pga plassmangler. Det synes jeg er synd! Kjekt å ommøblere! Herlig utsikt og nydelig vær!!
    Ellers har jeg kost meg her inne med koselige bilder fra det trivelige hjemmet ditt!

    Godt nyttår! Gleder meg til å følge deg i 2o12!! Vi blogges!

    Klem:-)

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)