søndag 4. desember 2011

Julen sniker seg inn...


Her får dere en liten smakebit av kjøkkenet!
Nå er vi endelig ferdige!
Og vi tok en helomvending... ble ikke maling av pure color, heller ikke mur lignende, men smal litt gammeldags panel i fargen Bomull!

Og jeg er så fornøyd med valget!
Tror nok at dette er mere meg ;)


I dag er det julestemning i Svingenhuset!
På kjøkkenbordet ligger en gammel kjøkkenhånduk med rødt monogram, granbar i gammel boks, gamle isformer fra Danmark med mose og lys!

Herlig!

Så har vi laget pepperkakehus, hørt på julemusikk, barna har kost seg inne med pysjer på, og ute har det lavet ned med snø!
Koselig!


Her ser dere panelet i bak-kant!
Og en en liten bit av den nye lampen på kjøkkenet! :)

Og så har jeg vært så heldig å kommet over et gammelt stall vindu, også det kommer fra Danmark!
Det er mellom 70- og 100 år!

Og jeg likte seg godt at det sto for seg selv i kjøkkenvinduet!
Herlig slitt og sjarmerende!


Ha en fortsatt fin 2. Søndag i Advent!
Kos dere!!

Her skal vi kose oss med VM i Håndball... nå må Norge reise kjærringa :)

Varm klem fra:

Photobucket

25 kommentarer:

  1. Alt det lyse jeg har malt både hjemme og på hytta går i fargen Bomull, og den er jeg storfornøyd med!
    Så flott alltid hos deg;)..og det vinduet var rått!
    Kjøkkenkoselig til gagns på bildene dine!
    Her går posten i morgen;)
    Kos dæ, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Så koselig og enkelt på kjøkkenet deres. Dere gjorde rett i å velge panel, det har vi her også, det er jo bare så koselig. Lekkert hos deg, og så julefint. Blir glad av å se bildene dine.

    SvarSlett
  3. Må kommentere litt til. ;) Synes det andre bildet, der vi ser litt av stolen, panelet og duken var så vakkert. Landlig!

    SvarSlett
  4. Så jättefint fönster, det passar så fint i ditt stora fönster. Och så fint du pyntat, jättevackert med handduken på bordet. Vilken fin söndag ni haft.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  5. Så utrolig fin den panelen var):):) passa veldig godt:) Visste ikke at det fantes sånn smal panel engang jeg...hihi.. hva skulle jeg gjort uten dere;)

    Og de herlige isformene da:):) du har så mye fint...hvor får du tak i det?? og stallvinduet.. trenger jeg si mer;)

    Nyt kvelden søte :)

    Klem Lise

    SvarSlett
  6. Åh, så koselig du har det! :):)
    Vakre bilder fra ditt kjøkken.
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig kjøkken - jeg liker virkelig den enkle pynten :) Så heldig dere er som har snø... her er det ikke noe hvitt - jeg håper iallefall vi får litt til jul :)

    God natt og sov godt
    klem klem

    SvarSlett
  8. Ah!VAKKERT ♥

    Ser fram til meir julete innlegg herfrå :)

    Likte så godt inngangspartiet ditt..Heilt hærleg pynta..Fint med kransane med lys på døra ♥

    Denne veka blir det innflytting på nyestova vår.
    Møblar kjem på onsdag og det er kun listing igjen! :)

    Gledar meg til å ta opp av garasja nymalte gamle bord :)LYKKE!

    Takk for alltid så fine ord frå deg ♥

    God ny veke :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  9. Og de reiste kjærringa til de grader;) Jippii!!!
    Så koselig jul hos dere ♥
    Herlig snø og fine røde detaljer, koselig;)

    Er nok lurt og tenke litt ekstra over hva som er "en selv" når man skal velge farger ol til oppussing, er litt lett og ta av og velge det som er veldig IN akkurat i dag, men man skal liksom trives med det og;)
    Ser ut som det ble kjempefint!!

    Ha en fin kvled!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Kos når julen sniker seg inn...Jeg har
    skrevet litt om det samme selv i dag.
    Det som er så fint med advent, er det
    å kose seg med små ting, som til slutt
    ender med julekvelden, barnelatter og
    familie...

    Unn ;)

    SvarSlett
  11. Heisann solveig:) sjer lampa e kommet opp på kjøkkenet,blei væl stor forandring tænke æ. Glær mæ te å få sje meire av kjøkkenet:) adventsklæm fra linda:)

    SvarSlett
  12. Så nydelig, slik smalpanel hadde jeg i ett hus engang, kjempefornøyd!! Og bomull er knallfin farge, naboen ahr malt alle rom inne OG hele huset utenpå i den, hehe:) Bra jeg liker fargen, da:)) Klem

    SvarSlett
  13. Herlig julestemning hos deg :))

    Ha en fin uke.
    Klem,Kari

    SvarSlett
  14. Hei på deg. :o)

    Så utrolig fint det blir hos dere da. Må se mere bilder assa. hihi Lekkert pyntet også. :o)

    Ha en god natt.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  15. Så stemningsfulle og nydelige bilder....fra et nydelig kjøkken - et helt perfekt valg du har gjort der synes jeg:)
    Holder seg nok i det lengre løp!!!!Og det gamle stallvinduet da....sukk sier bare jeg,det var nydelig!For en skatt,så heldig du er.Og kjøkkenhåndkleet også,og pynten oppå.Og...og...og...kunne visst fortsatt i evighet,her var sååå mye fint.Og så ble jeg veldig misunnelig på kosesøndagen dere har hatt...her har jeg stressa og lagd bursdagsselskap med familien for jenta vår som er 8 i morgen,og da blir det barneselskap.Gleder meg til en dag som den du har hatt,skikkelig kos.Og kose seg det er vel nettoppakkurat det man skal gjøre i førjulstiden?
    toveklem:)

    SvarSlett
  16. Hei!
    Koselig julestemning hos deg:-)

    ha en fin ny adventsuke:)

    Hilsen Høstmamma

    SvarSlett
  17. Det ble kjempeflott med panel på veggene. Passet veldig godt :)
    Du har et koselig kjøkken ....

    Klem ♥

    SvarSlett
  18. Hørtes ut som en perfekt kos søndag....tøft det vinduet...
    ha en fin ny uke..
    klemklem

    SvarSlett
  19. Så herlig julestemning hos deg! Synes veggene dine ble knallfine! Synes murlignende maling er supertøft- hos andre, men smalpanel er tidløst og absolutt mest meg:) Ønsker deg en god dag!

    SvarSlett
  20. Så koselig julestemning hos deg... likte pynten på bordet ditt veldig godt...

    ha en fin uke..

    kerstin

    SvarSlett
  21. Så herlig stemning hos deg vennen! Nydelig, enkel pynt på bordet, og det stallvinduet var jo bare så lekkert!! Så heldige dere er som har fått litt snø også - skulle ønske vi også kunne få litt, for ute er det mørkt, og ingen julestemning!

    Ønsker deg en fin uke!!

    klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  22. Otroligt vackra bilder!!
    Såååå mysigt!!

    ha en fin vecka
    Kramis Tina

    SvarSlett
  23. Blir finere og finere hos deg!!
    Klem♥

    SvarSlett
  24. SÅ FINT DU HAR PYNTA TIL JUL OG TAKK FOR ALL INSPIRASJON TIL EGEN BLOGG.-)TUSEN TAKK:-)

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)