tirsdag 22. november 2011

En drøm av en gammel 2-seter..


Denne herlige to-seteren er flyttet inn på soverommet i Svingen!
Dette er blitt min nye avslappingsplass!


Fant den inne på en av Facebooks kjøpe, selge og bytte side!
Og jeg fikk skikkelig hjertebank!
Jeg bare måtte ha den.. selv om jeg egentlig ikke hadde plass...
Men på soverommet passet den perfekt!


Planen er at den skal flytte inn til stuen eller ved kjøkkenbordet etterhvert!

Men nå en stund skal den få være her på soverommet vårt!
Jeg syns det er deilig å kunne ta med seg et interiørblad, en kopp kaffe og noen pepperkaker og bare koble av for noen minutter!

Jeg suger til meg masse juleinspirasjon fra herlige magasiner om dagen!


Deilig myk sauefelle, pledd, puter, varm kopp kaffe, pepperkaker, da kan man slappe av en liten stund!


Gleder meg til å begynne å pynte til jul!


Sofaen står i bakkant i soverommet... Jeg liker å lage små oaser rundt om i huset!

Vi ser så vidt inn til rommet til Sander, gjennom soveromsdøren vår!


Tente lys i lykter, noe varmt i koppen og et herlig inspirerende julemagasin!
Da kan man kose seg og suge til seg inspirasjon til Julens-dekorasjoner!
Det er så masse flott, så jeg vet ikke helt hvor jeg havner i år!

Men har noen ideer!

Ha en GOD kveld alle sammen som titter innom meg i Svingen!

Og Tusen takk for stemmer i forhold til boligbloggstemmene!

Det setter jeg pris på!

Gode klemmer til deg fra:

Photobucket

24 kommentarer:

  1. Ja, denne var virkelig en drøm av en sofa:D Kjempeherlig møbel! Heldig du:D
    Ja, vi gleder oss alle til å pynte tror jeg:D Og det finnes sååå mye inspirasjon rundt om:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Åij, denne var herlig solveig. Skjønner godt at du falt for denne ja :) Passet meget bra inn.

    Julen er like om hjørnet og best av alt er hele desember måned.. min favoritt.. elsker julen og alt som skal skje i forkant.

    ha en fin tirsdagskveld ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Woooooooooow!!!!
    For ein skatt ♥

    Den er berre vakker!

    Ikkje rart du trivast der.

    Klem ♥

    SvarSlett
  4. Så LEKKER den var!
    Perfect i svingen-huset ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Lekker!! :):)
    Flott soverom du har, med mange koselige detaljer.
    Klem

    SvarSlett
  6. ååååh!! den var nydelig!!
    ..heldige du ;)

    SvarSlett
  7. Ojojojojoj for et varp! Nydelig liten sofa...elsker fargen!
    Håper du har hatt en finfin start på uken snuppa:)

    Stooor klem!

    SvarSlett
  8. Skjønn, bare rett og slett helskjønn! En sånn en ønsker jeg meg også! Råtøff i det brune fløyels(?)stoffet - åhhhh, så heldig du er!

    Mvh
    Janna

    SvarSlett
  9. Så fin!!! Er ganske kjekt med sånne kjøp/salg sider. Fant to barokke stoler på en sånn side for litt siden. Er så kjekt med møbler som har litt "sjel" :))
    -synnøve-

    SvarSlett
  10. Oyyyy så lekker den var da!!! Hvem fb side er dette??? Må inn der skjønner jeg. Hihi. ;o)

    Den så god ut, å passet jo perfekt der inne.

    Ha enmgod natt.

    Klem Simone. :o)))

    SvarSlett
  11. Denna soffa var så charmig!!!!
    Fina bilder från dej!
    Ha det så gott!
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  12. Ah for en godbit,den var virkelig lekker. :))
    Godt å ha et lite sted helt for seg selv.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  13. Hei vennen!
    Åhhhhh, denne var jo bare helt nydelig, og passet perfekt hos deg i Svingen :) Hi, hi - fikk visst litt feil i mine antagelser, da jeg sa jeg trodde det var en stol.. Sukk - virkelig herlig stemning hos deg!

    Nyt dagen kjære du!

    Goklemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  14. Likte så godt fargen:)) deilie med en koseplass, får liksom aldri nok av dem:))

    SvarSlett
  15. Nå må jeg si at jeg elsker gamle
    møbler og synes dette er helt
    supert! Jeg har en nesten identisk
    en på kjøkkenet, som kommer fra
    oldemor. :)

    KLEM til deg!

    SvarSlett
  16. HELT UNDERBAR SOFFA!!
    Den skulle jag oxå göra plats för!! hihi
    Superfina bilder!!

    Kramis Tina

    SvarSlett
  17. Det er altid spændende at se, hvad du nu har fundet på.

    Hav en dejlig aften :-)

    SvarSlett
  18. wow - denne var bare RÅ-lekker!!!
    Herlig, herlig... Skjønner godt
    at du måtte ha denne :)
    Ønsker deg en flott kveld videre,
    og uke - ja snart er det 1. søndag
    i advent :) koselig.... Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  19. for ett vakkert funn! Herlig :)

    I dag har jeg forspist meg på sushi, elsker det!
    Fabelaktig morgendag til deg, her er det straks loppekassen!
    klemklem

    SvarSlett
  20. Så lekker!! Fin blogg du har!
    Ønsker deg ein super dag!
    Klem Helene

    Ps. Me har juleutfordring på gong: vis oss din adventsstake

    SvarSlett
  21. Her har du virkelig vært heldig! Skal si denne sofaen var lekker! Så fin farge og stoff. Flotte bilder du har tatt av herligheten også. Dette må jo bare være favoritten i huset! :))

    SvarSlett
  22. En sån underbart fin liten soffa, ibland hittar man saker som ger den där extra glädjen, det här var en sån! Otroligt fin, ser så mysigt ut med kuddarna och fikan.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  23. Ta vart knailljfint Solveig!! Supert! :)
    Klem Anne H.T.

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)