fredag 1. april 2011

God Fredag!!!


Så er Fredagen her igjen.. en uke går så fort! :)
Og Fredag er så ABSOLUTT den beste dagen i uken!
Her har vi kost oss med god Fredagsmat!!
 Med rosa roser i små vaser og tente lys har vi hatt en fin begynnelse på en rolig helg!



Herlig med helg! Vi skal kose oss og nyte helgen sammen! :)
Deilig med en avslappende helg i Svingen!

Mugge fra Miss Etoile finner dere hos Huset!
 Der jeg er så heldig å ha DRØMME jobben!



Det er herlig med Fredag og ha helgen fremfor seg!
Frihelg, besøk og kos med familien er FANTASTISK!

Nå skal jeg slenge "fotain" oppi sofaen og kose meg med NYESTE Boligdrøm og Vakre Hjem!

O` herlige Fredagskveld!

Stor Klem fra
Photobucket

13 kommentarer:

  1. Ja, fredag er desidert den beste dagen i uka. Her er hjemmelaga pizza fortært og ungane er i seng. Jeg har "føddan" i sofaen og rødt i glasset.

    Vi skal også kose oss i helga, blir feiring av minsta sin første bursdag. Så d blir litt kakebaking i morra.
    Kos deg m interiørblad og ha en deilig helg.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Ha en fin og avslappende fredagskveld:)

    Her e å fotain oppi sofan ;)

    SvarSlett
  3. Nyt fredagen med den vakre muggen og rosen, i din nymalte stue. Nyt livet! :))

    SvarSlett
  4. Ja deilige fredagskveld! Fine bilder som alltid,Solveig! Muggen og lysestaken var nydelige:) Og rosa roser er min favoritt! Hadde egentlig tenkt å kjøpe det til helgen,men måtte ta til takke med flerfargete tullipaner;)
    Nå skal resten av kvelden nytes i blogglandia!

    God helg til deg, og kos deg med bladene:)

    SvarSlett
  5. Fredager er BEST ♥
    Nydelig liten mugge med blomst i;))
    Ha en herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Åh, det er SÅ deilig med fredag!!
    Den lille mugga var bare nydelig altså, og rosen var bare prikken over i'en :)
    Ha en herlig helg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  7. så fint det ble ;)
    god helg til deg solveig!

    SvarSlett
  8. God fredag og helg, Solveig :)
    Hørtes ut som en perfekt fredagskveld :) Nydelig
    mugge fra Miss Etoile du har, og vakre roser… ღ
    Elsker slike lyse rosa roser, så fint… Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder hos deg altså. :-) Og det høres ut som en HERLIG fredag!

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  10. God søndag til deg ;-) For en vakker blomst! Nydelig farge!

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  11. Hei Solveig=)
    Takk for koselig hilsen;)
    Jeg sendte deg adressen min på Mandag som var..
    Det var jo rart at du ikke har fått mailen, jeg skal sende den på nytt:)

    Ha en fortsatt fin Søndag.
    Klemmer

    SvarSlett
  12. Hallisen:)
    nyyyyyyyyyyyyydelige rose:)
    klemklemklemkelk.....................................

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)