søndag 13. mars 2011

Bye bye latte ;)

Førbilde:

Her kommer det en sniktitt på hva jeg har drevet på med i helgen!
Nå blir latte fargen borte, og erstattes med eggehvit over hele stua!
Ja, dører, karmer og vegger får samme farge!

Etterbilde:

Etterbilde.. SÅÅÅ herlig lyst og deilig!
Akkurat som lyset bare flommer over! DEILIG!
Men har fremdeles masse jobb igjen.. over halve stuen er igjen... og jeg er tom for maling!
I morgen må jeg handle inn mer maling!

Etterbilde:

Det ble kanskje vanskelig å se forskjellen her.. men jammen skal jeg si det er STOR forskjell, dere :)

Gleder meg masse til å fikse og ordne, når maler-jobben er ferdig!
Det er en stor gulerot det :)

Ha en flott ny uke, mine gode venner!

Klem fra
Photobucket

18 kommentarer:

  1. Så flink atte!
    Glede meg til å se det ferdige resultatet
    Klem Linda:-)

    SvarSlett
  2. hei Solveig,
    så fint det blir, må si jeg liker egghvit best,
    flink du er,
    ha en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Her er garderobe/hobbyrom malt i eggehvit og jeg er SÅÅ fornøyd!!!

    Gleder meg til å se det ferdige resultatet hos deg.

    Ha en flott uke!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  4. Deilig når det blir lyst og fint:)
    klemklem

    SvarSlett
  5. ÅÅ så flink du har vært da... det ble kjempefint jo.. lyst og fint..

    klemmer til deg..

    SvarSlett
  6. Kjempefint ble det,lyst og lekkert.
    Gleder meg også til å se det ferdig.
    Ønsker deg en flott ny uke.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  7. FANTASTISK!
    Dette blir så fint..

    Eg har plan om isblåe kjøkenveggar..

    Gledar meg til å sjå meir:)

    God ny veke♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  8. Jeg holder på å male i gangen og har samme følelse som deg, det blir "helt nytt", lyst og fint, men det "fester" seg ikke på kameraet:-)

    Lykke til videre!

    SvarSlett
  9. Det blei kjempefint! Eg har eggekvit i stova sjølv og er veldig fornøyd:)

    God ny veke til deg♥
    Klem fra Torill♥

    SvarSlett
  10. Kjempefint!
    Det er utrolig at det kan bli så stor forskjell på de to fargene, men det er det virkelig... ♥ Har malt om noen vegger fra latte til bomull jeg og det syntes ja;)
    Latte er og en fin farge, men den har en tendens til og se litt gul ut på en måte, i allefall hvis man maler annet, som møbler ol i hvitt, da blir det helt feil...:))

    Kos deg med resten av malingen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Skal si du har gjort en stor jobb i helga, Solveig! Stua fikk en fresh og lekker look nå. Herlig når alt blir lyst og hvitt. Vi har antikkhvitt i stua, og er veldig fornøyd. Nydelige bilder, så flott det ble med skatollet til veggene også. Lekkert, lekkert!!

    SvarSlett
  12. Så fint det blir. Eggehvit er en favoritt her i huset også.:)
    Det blir garantert deilig å sette seg ned når alt er ferdigmalt og se at det var verd strevet;)

    SvarSlett
  13. Åååh, den fine stolen! En slik arvet jeg etter min oldemor, men den ble dessverre ødelagt :( Kjempefint med lyse vegger :)

    SvarSlett
  14. Fint der ble med ny malt vegg. Er så deilig med ny malte vegger.

    SvarSlett
  15. Lekkert og lyst ja. Slike forandringer gjør alltid veldig godt.
    Ha en finfin dag.
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  16. Du er så flink...dette ble kjempefint.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  17. Blir så fint atte;o)
    Lykke til videre både med malingen og det som kanskje er xtra stas...pynte igjen.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  18. Du har et så nyyydelig hjem! :)
    jeg blir virkelig inspirert av deg!
    Masse herlige skatter og inspirasjon som jeg bare elsker! :)

    Ha en herlig start på uke!
    klem lillemy

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)