lørdag 4. desember 2010

Herlige Lørdag og Førjulstid!


Her i huset går det i ett for tiden! Masse jobb i ny butikken (ARTIG), og ellers er det kos med familien!
Har også fått ordnet litt i heimen! :)

Lysestaken med 24 lys finner du i HUSET! :)
Koselig for barna å få tenne et lys hver dag :)
STAS!


Lysslyngen er bare lagt over speilet, og gir en kjempe koselig stemning i stuen!
Min bedre halvdel har vært så snill og malt dette skatollet til meg, mens jeg har jobbet i butikken!

Kjøpte dette skatollet til 200 kr i bruktbutikken!
Det får duge for en stund.. til jeg finner et smalt gammelt bord!! :)


Det ble en koselig krok!
Og den gamle stolen fikk beholde sin orginalfarge, og passet så fint til det hvite!

I kveld har vi kost oss med pizza, nå er det godis og artistgallaen som står for tur :)
Herlige Lørdagskveld! :)


Førjulstiden er sååå herlig syns jeg.. barna her i huset gleder seg til julen,  spente og forventningsfulle!
Hver morgen kommer de tusslende inn til mammaen og pappaen sin med kalendergaven sin, og kryper opp i sengen for å pakke opp gaven!

Her i huset har vi kost oss med kakemann baking.. namm de er gode! Colakaker er nestemann ut!

Ellers er julsetjerner, svibler, lysslynger, lys i krinkler og  kroker, og masse kos, litt etter litt pynting til julen og julehandel stikkordene for førjulstiden her i huset!

Ha en FIN Lørdagskveld og førjulstid!

ps. Nytt innlegg hos Huset!

Photobucket

15 kommentarer:

  1. Koslige bilder og god varm stemning!!Ha en fin lørdag!!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Høres helt fortreffelig ut alt sammen:)
    Ha en forykende kveld av det som er igjen da:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Flotte bilder. Likte veldig godt speilet:) Lur løsning med lysestaken.
    Ha en flott kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  4. Nydelig stemning og koselig hos deg!
    Lysestaken er hel-skjønn :)

    ♥ God lørdagskveld og 2. søndag i advent ♥

    Klem fra Tov

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig pyntet hos deg og skatollet er jo flott!! Likte den staken med alle lysene jeg!!
    Kos dere med alle forventningene videre i desember!!
    klemmer♥

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Å den lysestaken var berre såååå lekker!
    Herleg stemning i heimen din♥

    Skatollet var kjempe fint!

    Må seie at din nye jobb ser spennande ut;)

    Nyt resten av helga♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Gratulerer med jobb i nybutikken :)
    Kjempefin butikk forresten !

    Så koselige bilder fra hjemmet ditt :)
    Likte så godt den lysestaken.

    Ønsker deg og dine en koselig førjulstid.

    Klem Siw

    SvarSlett
  8. Dette er virkelig tida for innendørs kos, og alt ligger til rette for det hos deg;)
    Nyt søndagen og nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så snill enn mann du har som maler og fikser mens du er på jobben!

    Nå håper jeg at du kan hjelpe meg....jeg leter fortvilet etter oppskrift på colakaker, da min er blitt borte,tror du du kunne dele bilder og oppskrift med oss lesere?

    De beste ønsker for 2.søndag i advent til deg og din familie. Tante-T

    SvarSlett
  10. Så utrolig koselig det er hos deg,kjempefint med lysslynge rundt speilet. Nydelig lysestake.
    Kose deg videre,herlig tid dette ja. :))
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Så fint skatollet ble! Og så koselig med den lysestaken:) Førjulstiden er stas både for liten og stor..♥
    Goood søndag til dere!!
    Klemmer fra Jeanette

    SvarSlett
  12. Hei på deg :-)
    Så koselig at du fant veien inn til meg da og la igjen spor etter deg! Alltid moro med nye besøk!!
    Den lysetaken var jo bare helt rå! Vil ha... ;-)
    Er fryktelig treg med alt som har med jula og gjøre, men det kommer nok! Idag står pinnekjøtt på menyen, så det lukter ihvertfall jul :-D

    Ha en flott søndag og klem fra meg

    SvarSlett
  13. Stemningsfulle bilder og så flott å tenne et lys vær dag, det er nok stas :)
    Ha en fin aften.
    Klemmer

    SvarSlett
  14. Så koselig ♥

    Kjekt å høre at du koser deg på jobb da... ;) Kan tenke meg det er mitt i blinken for deg ja... ☺

    *Ønsker deg og dine en flott ny uke*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  15. Koselige og stemningsfulle bilder fra huset ditt ☺ Ønsker deg en fin uke.
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)