søndag 6. desember 2009

2. søndag i advent!




















Hvor fort tiden flyr.. tenk det er allerede 2. søndag i advent.
Og her hjemme hos oss smyger julen seg inn i stuen, litt etter litt..
Her har jeg pyntet en liten gran, med blonder, søte englevinger og glaspynt som man kan få kjøpt hos CASA INTERIØR!




















Syns det er så koselig med denne stigen i en krå i stuen.
Den har jeg pyntet opp med en lysranke.















På et fat på stuebordet! Syns det ble veldig stemningsskapende!

Idag er vi i den rette søndagsmodusen her hjemme! Vi bare koser oss, fyrer i ovene, tenner lys, og litt senere skal vi lage oss en bedre middag.
Nå skal jeg tulle meg inn i et pledd og se andre omgang av Danmark-Frankrike.


Ha en riktig nydelig SØNDAG!

2 kommentarer:

  1. Så herlig ditt lille juletre var! Kan tenke det gir julestemning, nydelig pynta!

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)