søndag 11. oktober 2009

Detaljer !

En knaggrekke kan brukes til så mangt! Syntes det var artig å bruke en knaggrekke til å henge opp små detaljer.. Det fine bilde med blonder og noter er det Gunnhild som har laga til meg :)
Et gammelt brett fra min Bestemor.. syns det er artig med ting som har en historie, og som har betydd noe for andre.. og som nå får et nytt liv hjemme hos meg! Har sett sammen noen lysstaker, lilla skåler nå til høsten, telyspose med mine to skjønne gutter på, glass skål og en sandkakeform som jeg har fått av min mamma ) Det er såå koselig med sånne små detaljer :)
På en stige i stuen har jeg hengt opp dette skiltet! Sååå søtt! Det står Live well, Laugh often, Love much!
Dette har jeg hengt på en knagg på veggen! Kortet og korset har jeg kjøpt hos An Angel By My Side!


Bilder fra trappa.. en kurv med høsten/vinterens ullsokker, luer og skjerf! Sammen med et fuglebur og et elkommeskilt!




Her kom det en masse detalje bilder fra Svingen!
Ha en nydelig Søndag ettermiddag!! :)
Klem Solveig


4 kommentarer:

  1. Nydelige ting, moro å komme over nye blogger, kommer innom igjen jeg, så jeg følger deg. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Flott blogg du har. Har selv en gutt på snart 4 år og en på 1 1/2 år. Legger men inn som følger (håper det er greit). Velkommen inn til meg :-) Vibeke

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så flott blogg du har:) Likte så godt lysposen med gutta boys på! Flott gave å gi bort!!

    Ha en fin uke! Klem

    SvarSlett
  4. Så hyggelog blogg du har - og velkommen til NIB! Klem fra Gro

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)