lørdag 1. august 2009

Forandring fryder!!!

Endelig fredagskveld.. Det er deilig uansett om det er ferie eller hverdag.. Her i huset er fredagskvelden, den store kose/ familie kvelden! Når jeg vasker til helgen, så nøyer jeg meg aldri med å bare vaske, jeg må også ommøblere på interiøret. Det ble gangen som fikk seg en ny look denne gangen.. Var nede i kjelleren og fant meg en gammel stol som jeg dro opp og pusset litt på, fant en søt pute, og tilslutt hang jeg de nyyydelige engle vingene på stolen! Er det flere som har det med å vaske og ommøblere på interiøret?? Jeg gjør det hele tid.. ;)
(Ps. den rosa søte kjolen hadde jeg da jeg var 1 år.. så søt og personlig!!)
Stemningsbilde fra gangen..

God helg til dere alle!!
Klem Solveig


2 kommentarer:

  1. Så fint d vart da :)))))

    E he kjøle løst å vaske og ommøbler, men d bli mest i hodet når en omtrent bor på jobb, hehe :) Men smått om senn bli d vettu :)

    D e så fint me d! En stor inspirasjon for oss alle :)

    Gle me te å følge med!

    <3 Heidi

    SvarSlett
  2. Ja bloggen begynne å ta form etterhvert.. men det var ikke så lett som jeg trodde.. men jeg kommer vel inn i det ;)

    Bra at det ikke er bare meg som driver å flytter på interiøret ;)

    Tusen takk, Heidi.. Bra du blir inspirert! Men det er jo dette som er livet da vetdu.. artig og utfordrende til tider!

    Klems til deg <3

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)