tirsdag 2. april 2013

Påsken 2013! Hytta vår/Cabin!

 
Her kommer det bilderas fra hytta vår!
Der har vi vært i 10 dager til ende i Påsken!
Og KOST oss masse!
 
Ps. Masse bilder denne gangen!
 
 
Vi har hatt nydelig Påskevær, med sol fra klar himmel, skikkelig deilig å stå opp å spise frokost å bare sette opp verandadøren å ta med seg morgen-kaffen ut!
 
 
Vi har gått masse på ski, grillet pølse, spist kvikk-lunsj, appelsin og drukket kakao...
Vært ute hele dagen, og krydd inn til kvelds!
Da ble det varm hytte, god mat, masse brettspill, tente lys og godis fra Påske-egget!
 
 
Lillegutt i farten i nydelig solskinn!
 
 
Grilling av pølse på bålpanna ble en fin lunsj ute på verandaen!
Vi har kost oss sammen med hyttenaboer og familie!
Har hatt gode venner og familie på overnatting og bare KOST oss masse!
En perfekt påske med andre ord :)
 
 
Inne i hytta er den gamle gyngestolen som jeg sprayet blank-svart kommet på plass!
Den ble fort en favoritt  ved vedovnen!
 
 
Solen flommer innover hytte gulvet!
Her i stuekroken!
 
Ps. Og jaaaa, vi skal beise veggene gråe etterhvert.. men tiden strekker ikke til for tiden.. men guuuud det gleder jeg meg til!!!
 
 
Langbordet, her nytes det mange gode måltider, brettspill og andre sosiale sammenkomster!
 
 
 
Verdens beste skuvseng!
Yndlingsplass både for store og små!
 
 
Kjøkkenbenken!
 
 
Kjøkkenkos!
 
 
 
Skap som inneholder tallerkner, glass og skåler!
Pluss spill og andre duppedingser :)
 
 
Gutta`s Marius gensere ligger lett tilgjengelig om det blir litt kjølig!
 
 
Deilig å sitte her i solveggen og nyte utsikten og SOLEN!
 
Vi gleder oss allerede til neste Påske, for dette var bare herlig!
 
Ha en fiiiin kveld dere!
 
Klem fra:
 
Photobucket

20 kommentarer:

  1. Ååå så herlige bilder,det har vært ei flott påske med flott vær:)
    Så fine hytte og kan tenke meg påskeferie på ei hytte er kjempekoselig!

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. For et flott bilderas, herlig hytte
    og det er tydelig at det bor en flink
    interiørdame her. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Virkelig flotte bilder som gjenspeiler den fine påsken dere har hatt. Så nydelig gyngestol, herlug bilde der vi ser gyngestolryggen og fram mot sofaen. Flott hytte dere har, fint både ute og inne. Virkelig atmosfære i bildene dine, Solveig. Likte godt kurvstolen du har der igså. I det hele tatt; mye fint!

    SvarSlett
  4. Drømmepåskebilder rett og slett,nydelig både ute og inne!!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Så flotte påskebilder! Må väre en dröm å ha ei slik vinterhytte:)
    Skjönner at dere har kost dere godt der!
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  6. Det har vært en fantastisk flott påske, noe bildene dine også viser. Veldig koselig inni hytta di, solveig :)

    SvarSlett
  7. SÅ HERLIGE BILDER
    SKJØNNE SOLVEIG:)
    HØRES HELT PERFEKT UT
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. For ei herlig hytte, og for en fantastisk påskeferie dere har hatt :) Lykke <3

    SvarSlett
  9. så flott hytte!! Skulle ønske vi fikk plass til skuvseng også, men det tviler jeg på at går.. Blir npk kjempefint når veggene blir gråe! Er blant de fargene jeg vurderer også, men det er leeenge før vi er der :)

    Virker som at dere har hatt en knallfin påske :)

    SvarSlett
  10. Her har dere det fint ja:)
    Lekker hytte og et flott sted ♥

    SvarSlett
  11. Hytta deres er såå fin. Din hytte har vært min inspirasjon når vi kjøpte vår hytte for 1 år siden. Se bilder på bloggen, har lagt inn fra vi var der i påsken:) Kjempe fine bilder du har satt inn fra din påske. Ser ut som dere storkoser dere ja:)
    Vårhilsen fra Lillan:)

    SvarSlett
  12. Hytta deres er så flott!!

    Å for ett sted, ser veldig idyllisk ut :D

    Ha en fin Onsdag,
    ♥KlemKlem♥

    SvarSlett
  13. Åhh så fina bilder,
    vilken härlig ferie
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  14. Å sukk, jeg drømmer ikke akkurat mindre om hytte når jeg ser disse stemningsfulle bildene:-)
    For en idyllisk plass, og perfekt innredet hytte! Så lunt og koselig hos dere. Synes ikke du trenger å stresse med de veggene jeg.. de passer veldig godt inn som de er og!
    Det var en hyggelig overraskelse å treffe på deg igjen i påska! Hadde vært gøy med et skikkelig møte med en kopp kaffe en gang;-)
    Nyt resten av uka og god ny hyttehelg!

    Klem♥♥

    SvarSlett
  15. Det har vært et herlig påskevær nesten i hele landet & det vært så herlig!!
    Kan tro dere koste dere ja på den fine hytta:)

    Klem

    SvarSlett
  16. For ei nydelig hytte :)) var et fantastisk påske vær :) vi fikk også nyte påska på hytta på Hovden!
    Fant bloggen din i dag via instagram, la meg som følger og gleder meg til å følge deg videre :))

    Klem Kristin

    SvarSlett
  17. For et herlig sted du har her:)
    Ser aldeles fortryllende ut både ute og inne:)
    Kan tenke meg dere stor koste dere her:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  18. Vilket härligt ställe ni har, så fint
    både ute och inne. Bålpannan var en
    smart ställning till, så roligt och grilla.
    Underbart och fira påsk där.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  19. For en koselig hytte, jeg har kost meg sånn med bildene. Så mange herlige detaljer, en flott blanding av gammelt og nytt. Sengen var bare så skjønn, nydelige mariusputer :-)
    Fin helg ønskes deg, klem Anita

    SvarSlett
  20. Vel overstått påske! Endelig tid til en bloggrunde:-) Og du som jeg har kost meg på hytten deres:) For en deilig plass dere har der. Her trives store og små. Herlig både inne og ute. Og for et drømmevær det var.
    Vi gikk glipp av dette gode været da vi var i NYC de fleste dagene i påsken.

    Ønsker deg en fin søndag og god ukestart.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)