tirsdag 19. februar 2013

Mine favoritter..


... i interiøret her hjemme akkurat nå, er disse tingene som du ser på bildene her.
Favoritt stol, ballerinasko, gine-topp (Min nyeste invistering), og det gamle skapet i bakgrunnen!
Og ikke minst gamle hvite putevar!


Den flotte ginen har jeg kjøpt hos Brocante by Susanne i Danmark!
Og jeg kunne hatt den stående på MANGE steder i huset.


Slitt, med herlig patina!
Nederst på kanten står det noe som gjør at jeg tenker at denne har oppholdt seg i Paris!
Så heeerlig!!


De søte, duse ballerinaskoene, så skjøre og flotte..


Sånn ser det nå ut ved det gamle skapet i stuen!
Elsker lyset som flommer inn gjennom de store vinduene i stua..


Ha du noen favoritter som du bare digger?

Her er mine favoritter for tiden! (For så klart er jo dette noe som endrer seg med tiden)!!

Nå skal jeg kose meg med litt blomkålsuppe, finne godstillingen i godstolen, se ferdig Grey`s og nyte freden og roen! 

Ha en fortsatt fin kveld og ny morgen dag i morgen!

Klem fra:
Photobucket

21 kommentarer:

  1. Virkelig nydelige møbler og interiør Solveig! og så herlig når disse skattene i tillegg har hatt et liv tidligere:-) super smekre lekre bilder!! God klem til deg.

    SvarSlett
  2. Wow....for noen aldeles nydelige skatter:)
    Skjønner godt at dette er dine favoritter:)
    Love it :)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. SØTE SOLVEIG
    SÅ HERLIGE TING DU VISER HER
    IKKJE RART DET ER FAVORITTER
    TAKK FOR BLOGG TIPSET
    NATTA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Å for en deilig prioritering av penger:)
    Elsker dine nye kjøp,og alt det andre jeg ser her!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Ååå du har så masse fine ting og skapet ditt har eg alltid likt,det er bare så fint:)
    Herligt alt du har og skjønner godt at det er dine favoritter,vakkre ting!
    No er me allerede komt til onsdag,dagene går så utrulig fort men godt og så er det nærmere vår for kvar dag!

    Ein fin fin dag til skjønne deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Dear Solveig,
    I really love you Interior styling!!!
    You have a great eye for it!!!!
    Very talented and inspire young lady :-))!
    Your mannequin is absolutly a dream ... I love those mannequin's!!!!!! :-)
    I wish you a wonderful and inspired day
    HUS MARCEL

    SvarSlett
  7. Åh...dån...ja forstår godt at disse er favoritter...helt utrolig nydelig Solveig!:)Love it!!
    Ha en flott dag!:)Klem:)(Ps.håper jo du melder deg på i franciskas konkurranse med noen flotte bilder av ditt nydelige hjem!!?:))

    SvarSlett
  8. Underbara saker, skulle bli favoriter här
    också. Så fint det var med en gine utan
    fot, så läcker.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  9. Skønne sager. Jeg forstår godt, at det er dine favoritter.

    Hav en dejlig aften
    Birgitte

    SvarSlett
  10. For noen skjønne favoritter! Skjønner godt at du valgte disse ;-) Utrolig sjarmerende og fine! Flotte bilder du har tatt også. Det ser bare sååå koselig ut hos deg. Sukk ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  11. Jeg og elsker den stolen du har der, den er bare sååå fin:-) heldige du:-)
    Du er ett helt hærlig hjem du Solveig, tror jeg flytter inn jeg;-) hihi:-)
    Ønsker deg en fin onsdag videre:-) stor klem fra meg:-)

    SvarSlett
  12. Super fine ting og ikke mindst billeder !!! - super flot blog du har !!!! Hilsen H.C My Vintage Home.dk

    SvarSlett
  13. Herlige gamle skatter og stolen er bare så utrolig vakker!!
    Ønsker deg en flott torsdag:)

    SvarSlett
  14. Så nydelige bilder. Det er så luftig og lett og lekkert hos deg, Solveig. Flotte gamle møbler som er satt så fint sammen.
    Og deilig med alt lyset du får inn gjennom de store vinduene.
    Ønsker deg en fin fin torsdag.
    Titti-klem

    SvarSlett
  15. Så underbara bilder från ditt hem, och vilka vackra saker, förstår att det tillhör dina favoriter
    Önskar dej en fin dag
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  16. Innom for å ønske deg god helg og gi
    deg en god klem snille Solveig.:))
    Kjempestilige bilder.:)

    SvarSlett
  17. Sukk - fantastisk Solveig, forstår veldig godt at dette er favoritter hos deg - helt NYYYDELIG!!!!

    Ønsker deg en super helg snuppa - kooose deg masse!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  18. Så fin sammensetting - kjempefine ting. Dette bildet kunne du hatt i Jeanne d´Arv Living! Den ginen din er så fin! Jeg jakter også på en damegine i str 36, (til kjolene mine), men jeg finner bare menn på min vandring:) Kos deg med disse vakre skattene dine. Nydelig lys i bildet.

    Ha en flott søndag.

    smil og klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  19. Åhhh, du har så mye fiiiiint! Lekkert hos deg :)

    SvarSlett
  20. Hallo,
    was für ein wunderschönes zu Hause du hast,ein Traum in weiß.Werde jetzt hier noch eine Weile verweilen und in Ruhe stöbern.
    Herzlichste Grüße
    Annett

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)