søndag 23. oktober 2011

Oppe på pianoet!!


I kveld kommer det noen bilder av det gamle pianoet!
Pianoet har fått "ny" pynt på seg ;)


De søte ballerinaskoene har jeg fått tak i hos Tine`s Kreative Hjørnet!
Syns de lyserosa skoene passet så fint til det sorte pianoet!

En herlig kontrast!


Kamine speil side ved side!
Bilde av mine besteforeldre og meg som liten jente!


Her tennes det masse lys!
Det er så stemningsskapende og ha et sånt møbel i hus, masse historie!
Håper at guttene vil lære seg å spille på det etterhvert!


Og tilslutt må jeg takke og bukke for alle de herlige ordene, etter mitt "lille" hjertesukk!
Dere er gode, og jeg skal ta til meg det dere skriver til meg! ;)

Var flere som ønsket seg rom for rom blogging!
Det skal jeg nok klare etterhvert!
Skal bare, bare først ;)

Ha en nydelig ny uke, mine gode venner!
Stor klem fra meg! 

Photobucket

22 kommentarer:

  1. Ah!Sukk...♥
    Så VAKKERT!

    God ny veke kjære Solveig :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  2. De var rett og slett sukkrete:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Så flott på pianoet! Flotte speil, nydelige lysestaker, og så skjønne ballerinasko! Et godt stilleben. Fine kontraster. :)

    SvarSlett
  4. Så fint pyntet på det flotte pianoet ditt! Herlige kontraster med svart og hvitt speil, rosa sko på svart piano..Nydelig!Dette kan du:)

    Ha en fin ny uke!
    Klemmer fra Hanne:)

    SvarSlett
  5. Hei på deg. ;o)

    Så fint det ble oppå der da, tøfft med de 2 speila. Jeg har jo sånnt piano je også, men har stuet det bort pga plassmangel. Tenkte egentlig bare sette fyr på det, men glad jeg ikke gjorde det egentlig. ;o)

    Ha en fin ny uke.

    Klem Simone ;o)))

    SvarSlett
  6. Heisann:)
    Så utrolig flotte bilder av stillbenet på pianoet:) Synes du har en kjempeflott blogg med masse flott og inspirerende bilder:) Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre:)

    Ønsker deg en finfin ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  7. Veldig vakkert ღ ...stilig med det sorte
    mot det sarte & yndige rosa... Veldig
    fint, Solveig :) Kjøpte slike ballettsko
    av Tine jeg også, men har ikke funnet en
    plass til dem ennå :)) Ting tar tid her
    hos meg, hihi... Ønsker deg en kjempeflott
    uke som kommer. Stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  8. Åh, ballettskoene passet jo perfekt der!!!
    Superfint.
    Du kan å dekorere og ordne!!!
    Klem

    SvarSlett
  9. oh so schöne nostalgische erinnerungen...seufz
    die spiegel sind traumhaft, ballettschühchen hab ich auch.
    und bauernsilber in der kalten jahreszeit ein traum.
    umarme dich daniela

    SvarSlett
  10. Er så lekkert med sort piano;)
    Skulle gjerne hatt plass til et slikt ♥
    Du har pyntet det sååå fint;)
    Ballerinaskoene er så herlige!

    Ha en finfin mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. TUSEN TAKK FOR HYGGELIG HILSEN OG KOSELIG KOMMENTAR ANGÅENDE ENGLENE MINE. VARMER HJERTET, VET DU!
    nydelig pyntet piano du har. søte ballerinasko. du har rett og slett et vakkert hjem, lyst og trivelig!
    ønsker deg en riktig fin ukestart,
    stor klem TOVE

    SvarSlett
  12. Velkommen så mye til shoppingkveld i den nye LIVING-butikken!

    http://livingbloggen.blogspot.com/2011/10/shoppingkveld-i-trondheim.html

    Klemmer fra Stine, LIVING :)

    SvarSlett
  13. Nyyydelig Solveigvennen,du er så
    flink. Og så heldig som har piano.
    Det står høyt på ønskelista mi men
    det er det med plassen da. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  14. Så fint och ha ett piano, och så roligt om barnen börjar spela. Du har pyntat jättefint, balettskorna passar bra där. Blev så vackert när skorna speglar sig.
    Ha det gott
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  15. Rosa til svart er alltid smellvakkert synes jeg. Dette ble veldig flott.

    SvarSlett
  16. Så fint! Ett piano skulle jag gärna ha hemma hos oss. Kram Kicki

    SvarSlett
  17. Fint nydelig pent solveig:) God tirsdag!
    Nå gleder vi oss til å se hvordan kjøkkenet ditt blir!
    klemmer

    legger meg forresten til som følger..har visst ikke gjort det:)

    SvarSlett
  18. Hei søta!!
    Så flott du har stylet på pianoet!! Dere er virkelig heldige som har dette nydelige møbelet, og om det er ibruk så er jo det ekstra hyggelig :)

    Ser i forrige innlegg at du bekymrer deg for å blogge samme tingen om og om igjen - men, IKKE vær redd for det - jeg og helt sikkert de fleste med meg, finner ny inspirasjon i hvert et bilde. Du har jo en av favorittbloggene mine :) :)

    Nyt kvelden vennen!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  19. Hei Solveig :)
    Takk for gode ord hos meg :)
    Så nydelig du har pyntet det på ditt piano, du er så utrolig flink til å få det fint :)
    Syns også de rosa ballerinaskoene passet perfekt med det sorte, å det gamle bildet gjorde prikken over ien :)
    Er også enig med kommentarene på innlegget under her, blir aldrig lei av å drømme meg bort hos deg selv om bildene ikke er nye hele tiden :))

    Ønsker deg en fin Onsdag
    Klem fra meg :))

    SvarSlett
  20. Åhh så vackert!!!
    ha en fin Dag!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  21. Det var rigtig yndigt

    Hav en dejlig dag
    Birgitte

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)