onsdag 16. februar 2011


Min vakre, søte Gine har hatt mange ulike plasser her i huset!
Uten at jeg har greid å finne den rette plassen for henne!
Nå er den plassert i de store vinduene i stua! :)


Sammen med den slitte døra, og det gamle lommeuret har den nå funnet en verdig plass her i Svingen :)


Ginen står sånn at den skuer over stuen vår...
Endelig er jeg forrnøyd med plasseringen :)


Vakker ikke sant? :)


Nærbilde av den slitte og sjarmerende døren!
Tenk på all den historien denne bringer med seg!

I morgen gleder jeg meg MASSE på jobb.. det står en palle med nye varer som skal pakkes ut!
Kom gjerne innom Huset!!


Håper at alle har hatt en FLOTT Onsdag!
Torsdag i morgen, så Fredag og HELG!!! Gleder meg!

Stor klem fra:
Photobucket

15 kommentarer:

  1. Nydelig Gine - har siklet lenge på en slik i en butikk like i nærheten av meg... *bittelitt misunnelig*

    SvarSlett
  2. Flott, ja! Så nydelig det ble med gine og den slitte døra sammen. Ligner noe jeg har sett i Vakre hjem. Virkelig vakkert. Sjarmerende med de fine kortene du har hengt opp også. Inspirerende og flott!

    SvarSlett
  3. Herlig flott med en slik gine, så mye du kan pynte med, og den døra var skikkelig rå!
    Ukene raser avgårde, så nyt tida, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Lekker gine:0). Ikke alltid lett å finne den rette plassen. Var kjempe fint..Flotte detaljer.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  5. Dine to små sjarmører fikk meg i godt humør i dag! Minstemann hadde en herlig dans! - Og som jeg sa til deg: Jeg liker bloggen din veldig godt!
    Endelig tok jeg mot til meg og skrev noen ord til deg - på tide - - -

    SvarSlett
  6. Skjønne bilder av din skjønne gine! Virker for at hun har funnet sin plass i vinuet ja :o)

    Ha en flott torsdag i morgen - snart helg igjen...;o)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Heldige gine. :)
    Har lett lenge etter en slik gine. Du vet kanskje hvor den er å få du?
    Herlig med den klokka på.
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  8. Kjempe vakkert! :) Den gamle døra og Gine var en god kominasjon må jeg si!
    Det flytter snart inn en gammel dør hos meg også, og jeg gleder meg! ( har ikke sett døra på ordentlig ennå, men jeg tror den er fin) hihih.

    klem lillemy

    SvarSlett
  9. Den er jo bare kjempesøt:)
    ha en kos dag..
    klemklem

    SvarSlett
  10. Så utrolig fine bilder av ginen og døra.. likte den slitte locken jeg..

    kjempeflott...

    ha en fin torsdag =)

    klemmer

    SvarSlett
  11. Så koselig blogg du har.
    Jeg legger meg til som følger.
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  12. Hei Lise Dagrun! :) Så koselig at du skrev en kommentar! :) Setter pris på det :)
    Ja, lillegutt er litt av en glad gutt.. så bra at du fikk så bra humør av han :) Han liker å sjarmere damene :)

    Ha en fin Fredag i morgen!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  13. Hei Lise Dagrun! :) Så koselig at du skrev en kommentar! :) Setter pris på det :)
    Ja, lillegutt er litt av en glad gutt.. så bra at du fikk så bra humør av han :) Han liker å sjarmere damene :)

    Ha en fin Fredag i morgen!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  14. Godmorron
    Det är en jättefin provdocka, och dörren är ljuvligt sliten. Dom passade så fint ihop, står jättebra i ditt fönster.
    Önskar dig en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  15. Måtte innom deg og se om det var kommet noe nytt. Venter spent. :)

    Nå ligger forresten fortsettelsen av historien min ute på bloggen min. :)

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)