fredag 1. oktober 2010

En gammel dør har flyttet inn!


Ja, da er den gamle døra kommet inn i varmen!

Her fremfor de STORE vinduene i stua!!

Kan dere tenke dere mannens reaksjon?? :)

Ristet bare på hodet han!! Stakkar!! :)


Herlig slitt og jeg syns det ble lunere ved vinduene med døra her!
Hva syns dere??


Rart å tenke på at denne har stått i et gammelt hus, brukt av mange mennesker! :)
Syns det er så sjarmerende med gamle gjenstander! :) Blandet med nytt!


Vi har besøk av mitt søskenbarn med kjæreste fra Gjøvik i helgen!
Vi skal KOSE oss masse!

Og i kveld skal vi feire GULLBRYLLUP til verdens beste besteforeldre! :)
Vi gleder oss!

GRATULERER så masse med Gullbryllupsdagen!


Her er HERLIGHETEN på sin plass! :)

Med disse bildene vil jeg ØNSKE alle dere GODE jenter en FIN HELG!
KOS DERE!

Klemmer fra:
Photobucket

16 kommentarer:

  1. Jeg syns det ble fint jeg:) Vakker, slitt dør og den passet godt i stua di!!
    Ha en finfin helg, klem Jeanette:)

    SvarSlett
  2. Flotters dør...he he ja de mannfolka må finne seg i mye de...men så har de det godt og da:)
    kos dere med feiring og hyggelig besøk..
    eddaklemmer til deg..

    SvarSlett
  3. Vi synes det ble veldig fint!! Så bra du den døren har kommet hjem til dere:) Åh, det er så fint med gamle gjenstander! Tenk hvor mange mennesker den døra har vært hos!! :) rart hvor mye menn må finne seg i! Hehe:)

    God helg til deg!!

    SvarSlett
  4. Heisan..

    Dette var jo nytenkende og spennende, synes faktisk at det var kult.
    Gøy med gamle møbler som har sin historie i seg :)

    Kos deg i gullbryllup og god helg.
    KLem

    SvarSlett
  5. Jeg syns det ble fint jeg. Annerledes og sjarmerende. Ja, mannfolka må finne seg i mye rart - min mann ville hatt nøyaktig lik reaksjon, hehe ;)
    Kos dere masse i helgen!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Stiiiilig !!!! :)

    Du har det bare sååå koselig asså :)

    SvarSlett
  7. Vi får bare riste på hue tilbake, skjønner de ikke bedre så får vi bare la de være. :o) Det ble knallfint og veldig lekkert! :o)

    Kos dere med besøk i helgen!

    Ha en fin fredag videre, og god helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  8. Kjenner igjen den reaksjonene, ja ;-) Risting på hodet og litt mumling som kan tolkes som: "Hva i alle dager skal du med det?" Men...når tingene har kommet i hus og funnet sin plass, så blir min bedre halvdel ofte forbauset over resultatet. "Det var kanskje ikke så dumt allikevel" ;-)
    Fantastisk med sånne gamle dører. Jeg har en i sommerstua og en i sommerhuset i Østerdalen. Den du har i stua var kjempefin!

    Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  9. Heldige deg, de dørene der er jo bare så dekorative. God helg til deg fra meg

    SvarSlett
  10. Ble kjempefiiint,passa godt der foran vinduet. Gubbene rister stadig på hodene de, hehe. Riktig god helg. :)Klem.

    SvarSlett
  11. Jeg likte døra veldig godt! Synes den passet bra foran vinduet. Det går jo godt an å ha den der siden det er store vinduer. Jeg falt for døra. Den stod godt til resten av møblene dine. En lekker stil du har, og bildene er gode. Håper du melder deg på konkurransen norges vakreste hjem til neste år. Tror du kan nå langt.

    SvarSlett
  12. Hei♥

    Ah!I LOVE IT!

    Hehehe:)Kan sjå for meg mannen di utan å ha sett han!
    Mannen min gjer det same...Ristar på hovudet og let ut av seg nokre verbale.....Men,dette prellar lett av meg...For eg har bestemt meg... ;)

    Døra var perfekt framfor vinda..LEKKERT!

    Eg seier som Hulda..Håpar du melder deg på konkurransa til neste år!

    God helg♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  13. Jeg synes døren ble kjempe fint. Ble lunere hjemme hos deg.
    Ha en god helg.

    SvarSlett
  14. Kjempeartig ide,Solveig! Hvorfor skal alt passe inn i "A4" malen,hehe.. essuten veldig koselig å lune litt for de store vinduene når høsten kommer,de blir jo bare store svarte hull om kvelden;)

    Og så har du faktisk et søskenbarn på gjøvik,hehe;)

    God helg,og god feiring!

    SvarSlett
  15. Hei:)
    Så utrolig fin dør! Gjorde seg kjempegodt der i stua deres!

    Ha en fin helg
    Klemmer Janne Merethe

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)