torsdag 19. august 2010

En herlig sensommer...


På det gamle nattbordet i stua har jeg satt opp noen gamle sølvfat..
S fra Jdl og det gamle håndspeilet sammen med pappas hårbørste :)
Nye stilleben er alltid HERLIG!! :)


Stua tatt fra en annen vinkel en før..

Vi har hatt noen vakre sensommerdager her hos oss...
Vi har kost oss sammen med gode venner, grilling, bading, is og det som hører de varme dagene til!!

I kveld har vi kost oss på terassen med grilling... mmmm deilig, tente lys og det fyres i peisovnen :)
Vakre kvelder :)

( Skulle gjerne vist dere bilder fra kvelden.. men det begynner å bli mørkt.. men har tatt noen.. kommer kanskje en annen dag.. Har fremdeles pappas data... derfor er det litt prakk med innleggene for tiden)...

Ny sifon flaske har det også blitt.. syns de er sååå dekorative :)


Hva tror dere?? Ser dere de Toast fargede vinduslistene... jeg har tenkt å male disse hvite... Og det helst KVIKT.. ;)
Hva tror dere??
Jeg tror at det kommer til å bli en rener look...
Si hva dere godinger der ute mener??


Jg vil ikke legge meg... det er såå vakkert ute... det brenner godt i peisen og masse levendelys.. :)

Det må jo NYTES nå, før det er for sent!!

Ha en FLOTT kveld mine venner!

Klem fra

Photobucket

18 kommentarer:

  1. Hei der i kvelden♥

    Ah!Sååååå flotte og inspirerande bilder du viser!

    Synset det var fint med slik farge i vind...Men,kvitt bli ein "reinare look"..
    Alltid kjekt med forandring;)

    Plutseleg var vi tilbake til det gamle opplastingssystemet..Du og?

    Eg gleder meg slik til frukost(ny kaffimaskin;)
    Så eg trur eg snart tek natta...Og ladar opp til å lage prinsessefest i morga;)

    Nattaklem frå Astrid♥

    SvarSlett
  2. Vakkert, vakkert, vakkert! Så fine bilder!

    Synes listene er fine som de er, men hvitt er jo alltid en hit - så de blir helt sikkert fine hvite, også ;-)

    Det høres ut som dere har hatt en riktig koselig kveld!

    Ha en riktig god natt!

    Hilsen fra
    HG

    SvarSlett
  3. Så fint du har det☺
    Eg hadde nok malt listene kvite eg☺☺

    Ja det er herleg med været for tida♥ Varmt og godt☺ Faktisk litt for varmt-meg og Elias held oss stort sett inne, han er litt liten til å vere ute i steikande sol og nesten 30 grader syns eg. Men elskar sol og blå himmel♥

    God natt☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Nydelig stue du har,vinduene hadde jeg malt hvite. Selv om denne fargen er fin så hadde hvitt vært finere,det er ihvertfall min mening. :) Mette.

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder fra ei nydelig stue :))
    jeg hadde og malt vinduene hvite ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder av en kjempefin stue!!!!! Flott stilleben også:))

    Ønsker deg en strålende flott dag:))


    klem fra

    Ann Elin

    SvarSlett
  7. Stuen din er fortsatt flott! Og vinduskarmene fine og dekorative, flasken passet rett inn.

    Jeg syns faktisk karmene er fine sånn de er nå, men ser jo at de også hadde vært fine hvite. Renere, som du skriver.

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  8. Flotte bilder fra deg, jeg hadde malt vinduskarmene hvite :)

    God helg
    Marianne

    SvarSlett
  9. Vinduene er jo helt greie slik de er, men blir nok lekkert i hvitt. Er en kjempe kje jobb, men du angrer nok ikke.

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  10. Heisann...
    det er så flott hos deg.....delikat alt sammen du har...likte så godt lampen din i vinduet....
    Vinduskarmene blir nok riktig fine hvite...
    Kos deg og tusen takk for alle gode kommentar fra søte deg...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  11. Hei Solveig! Så mange fine innlegg eg hadde gått glipp av hos deg! Det er så nydeleg og gjennomført i huset ditt!!! :) Vi måla alle tak, lister og karmar i blank oljemåling for elleve år sidan når vi bygde. Veldig tidkrevjande, men eg har aldri angra! Lykke til!

    Ha ein fin fredag,
    og ei vakker helg!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  12. Hei hei
    Så koselige bilder. Det nattbordet var rålekkert.
    Man må bare nyte disse sensommer kveldene. Plutselig har vi frosten her og må rydde inn all sommerkosen.
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  13. Allerførst, så hyggelig med kommentar hos meg:) Det var virkelig koselig her inne også! Må nok innom her flere ganger ja, fine bilder og ikke minst så har du det så fint hjemme hos deg!

    Jeg tror jeg klart at det blir bra med hvite karmer, kanskje en litt høyere glans enn veggene?

    Stor klem fra Kaja:)

    SvarSlett
  14. så mye fint i bildene dine.. synest godt vinduskarmene må bli slik, om alt blir hvitt mister det " liv". likte godt den rosa sjeselongen, har selv en i hvit m/ sorte roser.. et deilig møbel..
    tror eg legger deg til rollen min,- ha en skjønn helg,klem,magny

    SvarSlett
  15. Hei
    Ja, jeg har noen få turkise lysestaker igjen.
    Begge str.
    Jeg kan godt sende,
    eller legge av og du kommer i butikken vår når vi åpner....
    Send meg gjerne en e-mail
    termoen@loqal.no
    Klem

    SvarSlett
  16. Hei Solveig
    Så nydelig nattbordet ditt er. Har lenge vært på utkikk etter noe av det samme, men dessverre ikke kommet over noe ennå :) – nydelig stileben bilde du har laget, elsker slike gamle ting… og kjempekoselig stue du har! mange flotte detaljer, lyst og koselig ♥ og deilig at vi har fått noen herlige sommerdager nå i august – kjente at jeg trengte det :) Jeg syns også at karmene din er fine som de er, men hvitt er jo alltid fint da… tror jeg kanskje har malt dem hvite. Ønsker deg en strålende helg, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  17. Så knallgodt det tok seg ut med sølvfat lag på lag og den bokstaven over! Helt herlig sammen! :D

    SvarSlett
  18. Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg!!! Og så bra at jeg kom innom deg. Her var det masse fint! Herlig kjøkken!
    Klem
    Helene

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)