søndag 7. februar 2010

Velkommen inn i gangen vår


















Velkommen inn til oss..:)























Et speil i gangen er et must.. :)


























Døren inn til stuen.. med krans og noen fine ord som ønsker velkommen!























Detaljer fra gangen!
Den store zink kronen har hatt mange ulike plasser her i huset, men har aldri funnet seg til rette ;) Men nå etter at den ble hengt opp i taket, ble den plutselig et blikkfang!

























Denne nydelige hyllen fikk jeg til jul av mamma og pappa! Er så glad i denne. Passet helt perfekt her ute i gangen! :)




















Her har jeg hengt opp strikketøyet til gullguttene.. en koselig å varm velkommst!



















På en kommode i gangen står det to gamle karaffler som jeg har fånt lånt av mamsn min, ostklokke, fat med ulike lysestaker ol..

























Et halvrundt bord står også ute i gangen her, med en stooor 5-armet lysestake, norgesglass med lys og en fil de fer kurv :) Sammen med dette står det en sjarmerende gammel stol som er godt slitt! Stolen har fått pyntet seg med en pute og en herlig englevinge!


Håper du likte omvisningen i gangen vår! Velkommen inn, og velkommen tilbake! :)

Ha en fin Søndagskveld!
Klem Solveig

5 kommentarer:

  1. Hei:)
    Sååååå mange flotte bilder!Å detaljane går rett til mitt hjerte!
    Rett og slett nydeleg:)
    Å servica dine nedafor...I LOVE!
    Ønskar deg ein fortreffeleg god søndag vidare<3
    Klem frå AStrid:)

    SvarSlett
  2. Sååå lekker gang du har altså. Imponert. Virkelig lekkert :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  3. Kjempe lekkert...Kronen i taket var orginalt...

    SvarSlett
  4. Hei søte Solveig! Tusen takk for varme ord på bloggen min.

    Så fine bilder du viser fra det pene hjemmet ditt! Herlige de to strikkesettene du har hengt opp! Det var en morsom idé å dele!

    Ønsker deg en deilig uke!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Hei Solveig :)

    Så koselig gang du har... Likte veldig godt den hyllen din... En sånn står høyt på ønskelisten min... :) *Hi hi*

    Ha en fin kveld ☺

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)