søndag 10. april 2011

Kroken vår!


I kveld kommer det noen bilder fra tv-kroken vår!
Det er her vi slapper av og koser oss om kveldene!

 Jeg mangler noen detaljer her i kroken.. det føles litt nakent... Hva er det som mangler?? :)

I kveld sitter gutta mine (Sander og Pappaen).. benket i kroken og koser seg med fotball på TV!



Deilig å slappe av her!
Idag har jeg vært hjemme alene et par timer (uvant kost for min del!), og vet dere hva.. jeg gjorde nesten ingenting!
Bare kost meg i sofaen og slappet av! Så deilig!


Kveldens Meny i Svingen var:
Hjemmelaget Mousakka med salat og hvitløksbaguetter  og nystekt brownieskake og is til dessert!

Så litt fikk jeg gjort mens Svingenguttene koste seg på Nordmarka! :)



De små vinduene er til hodebry.. vet ikke hva jeg skal ha der?
Eller om de bare skal få være sånn... deilig med lys på denne tiden...


Tv-skapet og to-seteren har byttet plass! :)
Men jeg har på følelsen av at jeg kommer til å flytte tilbake!! :)

Jeg har kost meg med bolipluss og Koselige Hanne`s reportasje!!

Absolutt verdt å få med seg!!

Nå skal jeg bare slappe av og nyte Søndagskvelden..
Ha en FLOTT kommende uke!

Klem fra
Photobucket

15 kommentarer:

  1. Så koselig tv-krok, skjønner godt at dåke liker dåke der:) Synes ikkje det mangla noko eg, mange fine detaljar:)

    God ny veke til dåke i Svingen:)
    Klem fra Torill

    SvarSlett
  2. Klarer ikkje sjå at noko manglar her!
    VAKKERT!
    Heldige du med tv skap..
    Her gledar eg meg til tv stove;)

    God ny veke♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. For en koselig TV-krok. Flott med skap til TV'n. Det leter jeg etter også ;-) Synes ikke det mangler noe der, jeg. Alt ser perfekt ut. Likte stuebordet ditt kjempegodt!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Hei snille!
    For en deilig dag du har hatt...og den menyen hørtes helt herlig ut! Jeg har hatt barneselskap og toppen av lykke er selvfølgelig pølser for de små og det betyr pølser på mor og far også...;)
    Synes det ser nydelig ut hos deg på bildene i allefall men jeg hadde samme følelsen her i et hjørne og det løste seg med et oliventre i en gammel bøtte:)

    Ha en herlig uke!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  5. Hei Solveig!

    Vi har gleden av å invitere til tidenes interiørbloggetreff på Gamle Logen den 25.juni 2011. Håper du kan ha lyst å komme!

    Hilsen fra Solveig og de andre Nib-jentene

    SvarSlett
  6. Så flott tv-krok..

    Lyst og lekkert..

    Syns viduene var fine som de er jeg :-)

    Klem Birte

    SvarSlett
  7. Kjempetrivelig hos dere! Falt helt for lampen med bølgekantene. Nydelig lysekrone også. Du har det gjennomført og fint, Solveig. :) En fryd å se. Likte veldig godt kisten ved siden av sofaen. :) Gode bilder!

    SvarSlett
  8. Vakkert ,vakkert, vakkert!!;)
    Syns det er flott sånn som det er, ser ikke noe som mangler :)

    Ønsker deg en fin uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  9. Nydelig!! Den kroken kan flytte rett hjem til meg ; ) ! Elsker den stilen, men får det ikke helt til....har en stor malerjobb foran meg ; ) Dessuten hjelper ikke de mørke sofaene mine til heller : S !!
    Ha en flott uke
    klem Tove

    SvarSlett
  10. For en deilig kosekrok, du kan å få det til.
    Ser ikke at noe mangler,kanskje et bilde under hylla.? Liker så godt det gamle bordet også,det er så lekkert hos deg at.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  11. Nydelig i tv-kroken din! Kan ikke være mye som mangler her! Jeg tenkte også på noen små bilder e.l. under hylla, men det er jo egentlig perfekt som det er! Jeg hadde et sånt lite vindu på stua i mitt forige hus, og jeg heklet en gardinkappe og hengte opp! i hvitt selvfølgelig..;) og de stjeler ikke lys!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  12. Du har det bare såååå fint Solveig! Skjønne bilder fra din flotte tv-krok! Sukk, tv-skapet ditt skulle jeg gjerne hatt. Fjernsynet er etter mitt skjønn det absoutt styggeste møbelet som finnes - drømmen er et skap som ditt!

    Nyt en flott våruke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  13. Det var en koslig krok. Kjempe fint. Så heldig som har så fint skap å gjemme bort tv'en i. Skulle jeg gjærne hatt.
    Ha en strålende uke
    :)

    SvarSlett
  14. Hei Solveig
    Så inspirerende og fine bilder du deler med oss ღ en fryd å titte innom deg…. Kjempekoselig krok, vet ikke hva som mangler – kanskje et par bilder… Hørtes ut som noen deilig timer du har hatt, viktig også å ikke gjøre noen ting :) Menyen deres hørtes himmelsk godt ut, og desser i tillegg ღ Tror jeg aldri har spist Mousakka!!! – kanskje det må prøves ut en gang… Takk for tips ang magasin, skal kjøpe BoligPluss når jeg er ute neste gang :) Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  15. dere har en skikkelig koselig krok.. skjønner godt at guttene koser seg der...

    så deilig med noen timer for seg selv... trenger det av og til..

    klemmer 0))

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)